آمریکایی‌ها هیچ گاه از سر دوستی و خیرخواهی با ما به تعامل نخواهند نشست

8:28 - 01 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۱۴۹۵
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در اینکه آمریکا دشمن ماست، نباید شک کنیم. آنها دشمنی خود را در طول این ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب نشان داده‌اند. آمریکایی‌ها هیچ گاه از سر دوستی و خیرخواهی با ما به تعامل نخواهند نشست.
آمریکایی‌ها هیچ گاه  از سر دوستی و خیرخواهی با ما به تعامل نخواهند نشستآیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: امام راحل این روز را به نام مبارزه با استکبار‌ جهانی نامگذاری کرد تا ظلم‌ و اجحاف آنها را هیچگاه فراموش نکنیم.

وی ادامه داد: آمریکا در دوره دفاع مقدس از دشمن‌ ایران حمایت کرد. آنها در جنایتی دیگر مردم ما را در هواپیمای مسافربری به شهادت رساندند و در طول این سال‌ها همواره بر میزان دشمنی خود افزودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: استکبار جهانی هیچگاه از حجم دشمنی خود با مردم  ایران کم نکرده است. هرچه در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم، آنها گام‌های رو به جلوی خود برای احجاف به ما را بلندتر بر می‌دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در اینکه آمریکا دشمن ماست، نباید شک کنیم. آنها دشمنی خود را در طول این ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب نشان داده‌اند. آمریکایی‌ها هیچ گاه  از سر دوستی و خیرخواهی با ما به تعامل نخواهند نشست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *