رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جام جهانی بالاترین سطح فنی را دارد/ به مربیان و بازیکنان خود ایمان داریم

7:44 - 30 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۴۴۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دبیر فدراسیون ووشو و سرپرست تیم ایران در جام جهانی ساندا گفت: این رقابت‌ها بالاترین سطح فنی را دارد، چراکه فقط بهترین‌های جهان در آن به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی ووشوی ایران با هشت ورزشکار روز دوم آبان ماه راهی چین می‌شود تا در جام جهانی ساندا به مصاف حریفان برود. این رقابت‌ها طی روز‌های چهارم و پنجم آبان ماه با حضور مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۸ در «هانژو» چین برگزار می‌شود.

محمود متدین در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، در خصوص شرایط تیم کشورمان گفت: خوشبختانه تمرینات به خوبی زیر نظر مربیان تیم ملی پیش می‌رود و اطیمنان دارم که در این رویداد نیز نتایج مناسبی را برای ورزش کشورمان رقم می‌زنیم. در هر دو بخش مردان و زنان از شانس بالایی برخوردار هستیم و قهرمانان خوبی را در ترکیب داریم.

وی در خصوص اضافه شدن «فریناز نذیری» به ترکیب تیم بانوان، گفت: مریم هاشمی پس از کسب طلای رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در روسیه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و با رایزنی‌هایی که مهدی علی‌نژاد داشت، موفق شدیم تا نذیری را جایگزین وی در جام جهانی ساندا کنیم. نذیری از قهرمانان کشور است که سال‌ها در انتظار فرصت بود و اکنون می‌تواند توان خود را اثبات کند.

دبیر فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که میزبانی چین برای ایران مشکل ساز نخواهد شد؟ تصریح کرد: به هر حال چینی‌ها در ۲ سال اخیر مسابقات زیادی را به ما واگذار کرده‌اند و می‌خواهند در جام جهانی ساندا و همچنین مسابقات قهرمانی جهان سال آینده، جبران مافات کنند. البته ما به توان فنی مربیان و قهرمانان خودمان ایمان داریم. باید بگویم که در بحث میزبانی و برگزاری، چین واقعا یک الگو است.

متدین در پایان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با قوانین جدید و بدون استفاده از هوگو و کلاه برگزار می‌شود که سانداکاران ایران مشکلی با این مساله ندارند و به خوبی مهیا شده‌اند. امیدوارم با کسب بهترین مدال‌ها به ایران بازگردیم و بازهم افتخارآفرین باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *