مرگ خاموش نفت مسجدسلیمان/ چشم پوشی مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از اقدامات غیرقانونی باشگاه؟

12:16 - 29 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۴۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در حالیکه هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بابت نتایج این تیم نگران هستند اما از یک نگرانی به مراتب بزرگتر بی‌اطلاعند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های لیگ هجدهم هنوز نتوانسته نخستین برد خود را به دست آورد و با 4 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول لیگ قرار گرفته که همین موضوع نگرانی هواداران این تیم را به‌دنبال داشته‌ است. البته در این بین هواداران این تیم باید نگرانی بزرگتری داشته باشند که به دلیل عدم اطلاع رسانی واضح از سوی مسئولان فعلی باشگاه و حتی شرکت ملی نفت ایران تقریبا از آن بی‌اطلاع هستند و این موضوع مرگ خاموش نفت مسجدسلیمان است.

شنیده می‌شود درحالیکه 9 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته اما هنوز مسئولان شرکت ملی نفت ایران به عنوان مالک و متولی این باشگاه استعفای هیئت مدیره پیشین این باشگاه را نپذیرفته و هیئت مدیره و مدیرعامل فعلی این باشگاه را هم تایید نکرده‌اند. در واقع هیئت مدیره فعلی باشگاه را شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تعیین کرده که مالکیت باشگاه در اختیار آنها نیست و فقط هزینه‌های جاری تیم را تامین می‌کند و مهران نصیریان دوست، سرپرست این باشگاه هم عضو و منتخب همین هیئت مدیره است.

بر اساس همین شنیده‌ها در حال حاضر ساختار باشگاه نفت مسجدسلیمان که شامل مالکیت، هیئت مدیره، مدیرعامل و ... می‌شود، مشخص نیست و به همین دلیل اقدامی هم در راستای صدور پروانه حرفه‌ای این باشگاه صورت نگرفته و مسئولان مربوطه در سازمان لیگ هم فعلا آن را نادیده گرفته‌اند. چیزی که مشخص است این است که بازرسان و نمایندگان AFC این موضوع را نادیده نخواهند گرفت و باشگاهی هم که موفق به اخذ پروانه حرفه‌ای نشود حق فعالیت در رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال را نخواهد داشت.

در همین راستا  2 جلسه پیاپی که در 2 هفته متوالی بین مسئولان فعلی باشگاه و شرکت ملی نفت ایران به عنوان متولی باشگاه برگزار شده تقریبا خروجی نداشته و شرایط با قبل فرقی نکرده است و با شرایط فعلی باشگاه نفت مسجدسلیمان به سرنوشت شوم باشگاه نفت تهران یعنی مرگ خاموش دچار خواهد شد.

نکته جالب اینکه چون هنوز شرکت ملی نفت ایران با استعفای هیئت مدیره رسمی باشگاه نفت مسجدسلیمان موافقت نکرده و هیئت مدیره و متعاقب آن سرپرست فعلی باشگاه را تایید نکرده، طبیعی است که وی در چنین شرایطی از حق امضای قانونی برخوردار نخواهد بود. با این حساب باید دید که چه کسی و چگونه قرارداد مرزبان و دستیارانش را امضا کرده و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم با علم به این موضوع چگونه اقدام به ثبت این قراردادها و صدور کارت بازی برای آنها کرده است؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *