رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری سارق با ۱۰۰ گرم طلای سرقتی/پلیس در تعقیب دیگر اعضای باند سرقت

12:37 - 28 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۱۷۵
رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد از دستگیری سارق جوانی خبر داد که با کمک سه دوست خود از خانه‌های شمال غرب تهران سرقت می‌کردند.

دستگیری سارق با ۱۰۰ گرم طلای سرقتی/اعضای دیگر باند تحت تعقیب پلیس هستند

به گزارش خبرنگار گروه جامعه سرهنگ سعید لشنی درباره دستگیری یکی از اعضای باند سرقت منازل شمال غرب پایتخت اظهار داشت:باتوجه به وقوع یک فقره سرقت منزل در جنت آبادشمالی عوامل تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد وارد عمل شده و در همان بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند چهار مرد جوان با یک خودروی ام وی ام از خانه مورد نظر سرقت و با همان خودرو پا به فرار گذاشته اند.

وی در ادامه گفت:به این ترتیب بلافاصله مشخصات خودروی سارقان در اختیار تیم‌های گشتی کلانتری قرار گرفت و مأموران درحین گشت زنی با مشاهده خودروی سارقان که مرد جوانی پشت فرمانش نشسته بود دستور ایست دادند، اما مردجوان بدون توجه به هشدار‌های پلیس به فرار خود ادامه داد تا اینکه مأموران موفق شدند خودروی ام وی ام را پس از چند دقیقه تعقیب و گریز با تیراندازی خودروی موردنظر را متوقف و راننده جوان را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با شاره به اینکه در بازرسی اولیه از خودرو مقدار ۱۰۰ گرم طلا و همچنین ابزار وادوات مربوط به سرقت منزل از داخل خودرو کشف شد ادامه داد:متهم پس از انتقال به اداره پلیس در اعترافات خود گفت: از چندی پیش به همراه سه نفر از هم دوستانش چهارشنبه از شهرشان به تهران می‌آمدند و در خانه مجردی یکی از اعضا در نظام آباد تهران استراحت تا اینکه در روز پنج شنبه پس از نشان کردن خانه‌هایی که در طبقه اول قرارداشتند از تاریکی شب و ایام تعطیلات آخر هفته استفاده کرده و با ورود از طریق پنجره و یا بالکن سرقت هایشان را انجام می‌دادند.

به گفته لشنی تحقیقات در خصوص شناسایی دیگر اعضای این باند ادامه دارد و برخی از مالباخته‌ها به ادراه پلیس دعوت و امواشان را پس گرفته اند. اما به شهروندان توصیه می‌کنیم در هنگام خروج از خانه از بسته بودن در و پنچره‌ها مطئن باشید.
وی ادامه داد:درخانه‌هایی که در همکف، طبقه اول و یا طبقه دوم قرار دارند حتما از حفاظ استفاده شود و از قرار دادن وسایلی در حیاط که این امکان را به سارقان می‌دهد تا راحت‌تر به خانه‌ها ورود پیدا کنند جدا خودداری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *