مشکل ویزای جعلی را داریم/ زوار برای یک سفر خارجی ۱۵ روزه پول همراه داشته باشند

15:45 - 28 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۱۴۲
سرکنسول ایران در عراق با اشاره به اینکه هزینه‌ها در کربلا افزایش پیدا نکرده، افزود: زوار برای یک سفر خارجی ۱۵ روزه پول همراه داشته باشند.

مشکل ویزای جعلی را داریم/ زوار برای یک سفر خارجی ۱۵ روزه پول همراه داشته باشند!

به گزارش گروه جامعه ، میرمسعود حسینیان  اظهار کرد: روز گذشته ۱۲ موکب را بازدید کردم و مواکب آماده پذیرایی از زوار هستند.

وی افزود: هوای کربلا مطبوع و خوب است و با بارندگی دیروز، هوا رو به خنکی می‌رود.

حسینیان در توصیه به زوار گفت: همچنان مشکل ویزای جعلی را داریم. دو راه برای گرفتن ویزا وجود دارد؛ اولا اگر ویزایی کمتر از قیمت رسمی اعلام شود، جای شک دارد و دوم اینکه ویزا باید توسط سامانه سماح یا دفاتر حج و زیارت تهیه شود.

وی ضمن توصیه به بیماران برای همراه داشتن دارو‌های خاص اظهار کرد: عزیزانی که مشکل روحی و روانی دارند، دارو‌های خود را قطع نکنند.

حسینیان گفت: کسانی که از مرز رد شده اند، باید بدانند احترام به قوانین عراق الزامی است؛ روز گذشته مسئولان عراقی درخواست داشتند زوار فقط از مسیر‌هایی که وجود دارد، عبور کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه زوار در طول مسیر نیازمند پول هستند، باید دینار عراق را همراه داشته باشند؛ از گذشته مسیر مهران به نجف ۱۵ هزار دینار بوده است.

حسینیان خاطرنشان کرد: هر یک میلیون تومان ایران حدود ۷۰۰ هزار دینار است و عزیزان متناسب با یک سفر خارجی ۱۵ روزه پول همراه داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *