رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با این بودجه محدود نمی‌شد برای کاتا کاری انجام داد/ نمی‌توانستم از مکزیک کسی را به وزیر ورزش معرفی کنم!

11:06 - 28 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۱۲۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون جودو گفت: در این مدت مکزیک بودم و اصلا نمی‌توانستم کسی را به وزیر ورزش برای سرپرستی فدراسیون معرفی کنم.

محمد درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزرای میزان، در خصوص رقابت‌های کاتای قهرمانی جهان که در مکزیک برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های جهانی کاتا حضور داشتم و اقدامات مثبتی در خصوص این بخش شروع شد. کاتا در گذشته برای جودو مثل بچه سر راهی بود و از این پس قرار نیست که شرایط اینگونه باشد.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که چرا در این مدت خبری از کاتای ایران در میادین بین‌المللی نبوده است، گفت: من مسئول برگزاری رقابت‌های آسیایی کاتا هستم، اما کشور خودم در رقابت‌های جهانی غایب بود و امسال هیچ اعزام بین‌المللی نداشته است. دلیل این موضوع هم روشن است، با این وضعیت بودجه و مشکلات مالی هیچ کاری نمی‌توانستیم برای کاتا انجام دهیم.

درخشان ادامه داد: وقتی در رقابت‌های جهانی بودم بیش از ۱۰۰ نفر از من پرسیدند چرا تیم ایران در این رقابت‌ها حضور ندارد، چون قطعا چند مدال میدان جهانی می‌توانست برای ما باشد، اما وقتی اعتبارات فدراسیون کافی نیست و وضعیتی ارز هم اینگونه است، چطور تیم را به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌کردیم؟

رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: من که جزو روسای فدراسیون رفتنی هستم و دوران ریاست من در جودو در حال اتمام است، اما امیدوارم نفر بعدی که به جای من می‌آید بتواند در بخش کاتا هم برنامه‌های خوبی داشته باشد. هیچ مشکلی با کنار رفتن ندارم و در راستای اجرای قانون هرکاری لازم باشد انجام می‌دهم.

وی در پایان در واکنش به این که شنیده شده یک نفر از اعضای هیئت رئیسه جودو با سفارش او قرار است سرپرست فدراسیون شود و حتی با وزیر ورزش هم دیداری داشته است، خاطرنشان کرد: این هم یکی از آن شایعات عجیب است. من اصلا در این مدت ایران نبودم که بخواهم کسی را سفارش کنم. از مکزیک نمی‌شود کسی را به وزیر معرفی کرد!



راستین مربی جودو
|
-
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
مدیر غیر ورزشی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *