نمازی: ذوب‌آهن تیم برتر میدان بود و حق‌مان پیروزی بود/ هدف‌مان رسیدن به بالاترین رده جدول است

19:13 - 27 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۰۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با تمام احترامی که برای سپیدرود قائل هستم، باید بگویم که امروز ذوب‌آهن تیم برتر میدان بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امید نمازی پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن اصفهان در خانه سپیدرود رشت در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در نشست‌ خبری حاضر شد. گزیده‌ای از صحبت‌های وی در این نشست به شرح زیر است:

*می‌دانستیم بازی سختی پیش‌رو داریم، آن هم مقابل تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد. سپیدرود از زمان تغییر کادر فنی متحول شده است.

*از عملکردمان در این دیدار بسیار راضی هستم و بازیکنانم تمام انرژی خود را در زمین گذاشتند. امروز فوتبال خوبی ارائه کردیم، ولی در گلزنی مشکل داشتیم.

*در این بازی امروز حداقل پنج موقعیت صد درصدی را خراب کردیم. دنبال بازیکنی هستیم که در فاز گلزنی به ما کمک کند.

*نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود. در نیمه دوم هم تا دقیقه ۷۰ طبق برنامه پیش رفتیم، اما نژادمهدی مصدوم شد و این اتفاق باعث برهم خوردن شاکله و تمرکز تیم ما شد.

* با تمام احترامی که برای حریف قائلم، باید بگویم که امروز ذوب‌آهن تیم برتر میدان بود. به نظرم حق تیم ما پیروزی بود، البته سپیدرود هم فرصت‌هایی داشت.

*تماشاگران سپیدرود من را یاد تماشاگران قائمشهری می‌اندازند. چه خوب است که همیشه و در هر ورزشگاهی چنین شوری وجود داشته باشد. امروز هواداران پشت تیم خود بودند و به نظرم آن‌ها می‌توانند به سپیدرود کمک کنند.

*هدف ما این است که به بالاترین رده جدول برسیم. به نظرم اگر مشکل گلزنی ذوب‌آهن حل شود، می‌توانیم پله‌پله بالا برویم؛ درست مثل سال گذشته که این تیم نایب قهرمان شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *