برپایی ۵ موکب از سوی ناجا برای خدمات دهی شایسته به زائران اربعین

14:05 - 26 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۷۸۶
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی علاوه بر تامین نظم و امنیت با برپایی ۵ موکب در حال کمک رسانی به زائران اربعین حسینی است.

برپایی ۵ موکب از سوی ناجا برای خدمات دهی شایسته به زائران اربعین

به گزارش گروه جامعه ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در گردهمایی روحانیون شاغل در نیرو‌های مسلح استان خوزستان که با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه برگزاری اربعین سرور و سالار شهیدان هستیم و نیرو‌های مسلح سهم زیادی در تبلیغ، ترویج و برپایی این مراسم دارند.

وی افزود: امسال نیروی انتظامی علاوه بر تامین نظم و امنیت این راهپیمایی عظیم، برای کمک رسانی به زائران پنج موکب در مرز‌های شلمچه، چذابه، مهران و حتی برای شیعیان پاکستان و افغانستان مرز میرجاوه و یک موکب هم در کربلای معلی برپا کرده تا ان شاء الله این حضور پرشور بتواند منشأ خیر باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، هم افزایی میان مجموعه روحانیون نیرو‌های مسلح و ارائه آخرین اخبار و اطلاعات به ویژه تهاجم فرهنگی دشمن در ابعاد مختلف است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی بیان داشت: امیدواریم این گردهمایی مقدمه‌ای برای آشنایی هرچه بیشتر نیرو‌های فرهنگی استان در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *