رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راهکار ثبت نام اتباع برای ایام اربعین حسینی

21:03 - 25 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۷۳۸
مدیر کل عتبات سازمان حج وزیارت گفت: با توجه به اینکه اطلاعات کلیه اتباع خارجی در سامانه نجوا وزارت کشور موجود می باشد، لازم است این دسته از عزیزان جهت تشرف به زیارت اربعین به دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان مربوطه مراجعه نمایند.

به گزارش گروه جامعه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ، مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت توضیحاتی را در خصوص مصوبات ستاد مرکزی اربعین حسینی در رابطه با چگونگی ثبت نام اتباع خارجی در سامانه سماح و صدور روادید اربعین برای آن‌ها ارایه کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه اطلاعات کلیه اتباع خارجی در سامانه نجوا وزارت کشور موجود می‌باشد، لازم است این دسته از عزیزان جهت تشرف به زیارت اربعین به دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان مربوطه مراجعه نمایند.

مدیرکل عتبات سازمان حج وزیارت گفت: پس از مراجعه به هر یک از دفاتر مذکور، دفتر مربوطه ابتدا این عزیزان را از طریق اثر انگشت هویت سنجی کرده و سپس نسبت به ثبت نام دارندگان دفترچه معتبر در سامانه سماح و یا صدور دفترچه خروج برای فاقدین دفترچه از طریق نیروی انتظامی و ثبت نام ایشان در سامانه سماح اقدام می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *