صعود خنکدار و حیدری به مرحله نیمه‌نهایی

20:00 - 25 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۷۳۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فاطمه خنکدار و مبینا حیدری دو نماینده تیم ملی کاراته دختران به دیدار نیمه نهایی المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینوس آیرس راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم مبینا حیدری در اولین مبارزه ۲ بر صفر باهوپ شارلوت از انگلیس را با شکست بدرقه کرد. او در دومین مبارزه با حریفی از فرانسه دیدار کردو به برتری یک بر صفر رسید.

حیدری در حالیکه یک بر صفر تا ثانیه‌های پایانی پیش بود هانسکو شد تاآنا چرنیشوا از روسیه برنده تاتامی باشد. حیدری در نیمه نهایی به مصاف کاکارو ساکاجی از ژاپن می‌رود.

فاطمه خنکدار در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف تانیا باروس از پرتغال رفت و با نتیجه ۶ برصفر به برتری رسید. سپس ۲ بر صفر آیاکا اوکازاکی از تایلند را ۲ بر صفر مغلوب کرد و در سومین دیدار مقابل رینکا تاهاتا از ژاپن یک بر صفر شکست خورد.

بدین ترتیب خنکدار با ۲ پیروزی و یک باخت به دور نیمه نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی به مصاف یاسمین نصر از مصر خواهد رفت.

در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم پسران علیرضا فرجی در اولین دیدار ۴ بر صفر مقابل اساما اداری از مراکش شکست خورد. او در دومین مبارزه به مصاف حریف ژاپنی رفت و ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد. فرجی در سومین دیدار مقابل پدرو پابلو دلاروکا از گواتمالا قرار گرفت و یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *