زمان تاثیرگذاری کاهش ارز بر بازار لوازم خانگی حداقل ۳ ماه/ قیمت‌ها تغییری نکرده است

4:00 - 28 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۶۶۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی درباره تاثیر کاهش قیمت دلار بر لوازم خانگی گفت: اگر قرار بر تغییر قیمتی است این اثرگذاری حداقل ۳ ماه زمان می‌برد.

زمان تاثیرگذاری کاهش ارز بر بازار لوازم خانگی حداقل ۳ ماه/ قیمت‌ها تغییری نکرده استبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بازار لوازم خانگی پس از نوسانات قیمت ارز دچار تلاطم زیادی شد و قیمت‌ها در این بازار روند صعودی بسیاری گرفت و حتی موجب شد نهاد‌های نظارتی برای کنترل قیمت‌ها به بازار ورود کنند.

در حال حاضر با کاهش قیمت ارز بسیاری از خریداران در انتظار کاهش قیمت لوازم خانگی هستند تا بتوانند کالا‌های خود را تهیه کنند.

محمد طحانپور در گفت‌وگو با درباره آخرین وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: بازار لوازم خانگی در رکود به سر می‌برد و کم و بیش خریدی هم که وجود دارد مربوط به خانواده‌هایی است که به دنبال تهیه جهیزیه هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی افزود: خریداران با توجه به افت قیمت دلار امیدوار هستند قیمت لوازم خانگی نیز کاهش یابد به همین دلیل فعلا خریدار کم شده است.

وی درباره تاثیر کاهش قیمت دلار بر لوازم خانگی گفت: اگر قرار بر تغییر قیمت است این اثرگذاری حداقل ۳ ماه زمان می‌برد به دلیل اینکه فرایند تهیه ارز، ثبت سفارش، واردات و تولید کالا نیاز به زمان دارد.

طحانپور ادامه داد: قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی نسبت به هفته‌های قبل تغییری نکرده و بر مدار قیمت‌های گذشته می‌گردد و با کاهش و افزایش قیمتی مواجه نبودیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه کالا در بازار وجود دارد خاطرنشان کرد: واحد‌های تولیدی در حال حاضر کالا‌ها را به صورت نقدی به واحد‌های صنفی عرضه می‌کنند.

وی درباره پیش فروش لوازم خانگی نیز گفت: ما مخالفتی با این طرح نداریم اما، اتحادیه در قبال موضوع پیش فروش و تحویل به موقع کالا هیچ مسئولیتی ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *