گفت‌و گوی ویدئو کنفرانسی فرمانده ناجا با وزیر کشور عراق / فعالیت کمیته مشترک دو کشور در راهیپمایی اربعین/ قدردانی وزیر کشور عراق از عملکرد پلیس ایران در خدمات‌دهی به زائران

14:09 - 25 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۶۱۹
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و وزیر کشور بر تقویت همکاری‌های مشترک برای خدمات دهی و تسهیل تردد زوار اربعین حسینی (ع) تاکید کردند.

گفت و گوی ویدئو کنفرانسی فرمانده ناجا با وزیر کشور عراق / فعالیت کمیته مشترک دو کشور در راهیپمایی اربعین/ قدردانی وزیر کشورعراق ازعملکرد پلیس ایران در خدمات دهی به زائرابه گزارش خبرنگار گروه جامعه سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی از طریق ویدئو کنفرانس با دکتر "قاسم الاعرجی " وزیر کشور عراق گفت وگو کرد.

سردار اشتری در این گفت وگوی ویدئو کنفرانسی اظهارداشت: از حضور وزیر محترم کشور عراق و هیئت همراه در قرارگاه اربعین ناجا تشکر و همچنین از همکاری‌های دولت عراق در خدمات دهی به زوار اربعین حسینی (ع) قدر دانی می‌کنم.

وی افزود: نیروی انتظامی با آمادگی کامل برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی (ع) ایفای نقش می‌کند و همواره در کنترل تردد زوار با به همراه داشتن مدارک و مجوز‌های لازم و قانونی تاکید و مراقبت ویژه‌ای داریم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: کنترل مدارک هویتی و قانونی زوار اربعین حسینی (ع) از استان‌های همجوار ایلام و خوزستان و در مرز‌های سه گانه (چذابه، شلمچه و مهران) و همچنین از مرز میرجاوه انجام می‌شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پایان بر لزوم خدمات دهی مطلوب و اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زوار تاکید کرد.

گفتنی است، دکتر "قاسم الاعرجی" وزیر کشور عراق نیز در این ارتباط ویدئو کنفرانسی اظهارداشت: به نمایندگی از دولت جمهوری عراق و آقای " العبادی" نخست وزیر این کشور مراتب سلام و سپاس خود را به فرمانده ناجا و همکاران شان ابلاغ می‌کنم.

وی افزود: از حکومت، مسئولان جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های امنیتی و انتظامی این کشور برای کنترل جمعیت زوار، ایجاد نظم و امنیت مراسم و جلوگیری از ورود زائران فاقد ویزا به عراق، نیز تشکر می‌کنم.

این مقام مسئول گفت: اعضای کمیته مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق برای رفع مشکلات زائران و تسهیل تردد آن‌ها به جد تلاش می‌کنند.

وزیر کشور عراق در خاتمه گفت: ما تحریم‌های بی رحمانه علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم و اعلام می‌داریم، مرز‌های عراق به روی برادران ایرانی باز است.

گفتنی است، پیش از ظهر امروز، فرمانده نیروی انتظامی از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر کشور عراق در مرز مهران و مسئولان انتظامی در مرز‌های چذابه، شلمچه و میرجاوه گفتگو و بر لزوم خدمات دهی شایسته به زائران اربعین حسینی (ع) تاکید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *