مرخصی برای تاکسی ها در ایام اربعین حسینی ممنوع است

12:58 - 25 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۵۶۷
سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ممنوعیت سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ممنوعیت صدور مرخصی برای تاکسی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

مرخصی برای تاکسی در ایام اربعین حسینی ممنوع است

به گزارش گروه جامعه مهدی ابراهیمی  اظهار داشت:این ممنوعیت در  شهر تهران علی الخصوص برای  تاکسی‌های ون، و  جابجایی مسافر به مقصد شهر‌های مرزی غرب و جنوب غربی کشور اتخاذ شده است.

وی با اشاره به ابلاغ وزارت کشور و مصوبات جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی درسال جاری افزود: در این جلسه مقرر شد، در ایام اربعین حسینی از اول آبان تا ۱۴ آبان ماه، از تردد تاکسی‌ها اعم از سواری و ون، جهت جابجایی مسافر به مقصد شهر‌های مرزی غرب و جنوب غربی کشور از مبداء شهر‌ها جلوگیری به عمل آمده و رانندگان اینگونه تاکسی‌ها حق حمل مسافر را در این مسیر‌ها ندارند.

ابراهیمی با اشاره به ابلاغ این مصوبات به تمامی پاسگاه‌های پلیس راه کشور فرماندهی پلیس راه‌های کشور تاکید کرد: در صورت مشاهده تاکسی‌های ون درون شهری در جاده‌های منتهی به استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، کردستان و خوزستان از تردد آن‌ها جلوگیری به عمل آورده و خودروی مذکور تا بعد از مراسم اربعین در پارکینگ متوقف خواهدبود.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *