به علت مصدومیت اردو‌های تیم ملی را از دست دادم/ خودم را به کادر فنی ثابت می‌کنم

12:30 - 25 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۵۵۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
قهرمان سنگین وزن بوکس ایران گفت: مصدوم بودم و اردو‌های تیم ملی را از دست دادم، اما این بار با تمام قدرت در تمرینات حاضر می‌شوم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، ایمان رمضان‌پور بوکسور جوان و شایسته کشورمان که سابقه قهرمانی در تورنمنت جاده ابریشم را دارد و سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی کشور هم به مدال طلا دست یافته بود، به علت آسیب دیدگی سه اردوی تیم ملی را از دست داد، اما با رفع آسیب دیدگی می‌تواند در دور جدید تمرینات این تیم حضور پیدا کند.

ایمان رمضان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود اظهار داشت: دو مصدومیت را پشت سر گذاشتم و الان شرایط بهتری دارم. اول تاندوم دستم به قدری آسیب دیده بود که نمی‌توانستم مشت بزنم و بعد از آن هم پایم شکست و متاسفانه اردو‌های تیم ملی را از دست دادم.

وی افزود: وقتی به اردوی گذشته تیم ملی دعوت نشدم به سرمربی تیم ملی زنگ زدم و شرایط را توضیح دادم. البته یک مقدار هم خودم مقصر بودم که وقتی آسیب دیدم، به اکبر احدی چیزی نگفتم و در اردو حاضر نشدم. البته الان شرایط خوبی دارم و اگر به تیم ملی دعوت شوم با تمام قدرت در تمرینات حضور پیدا خواهم کرد.

قهرمان سنگین وزن ایران در پایان خاطرنشان کرد: در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنم. باید هرطور شده خودم را به کادر فنی تیم ملی ثابت کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *