برخورد خودروی پلیس با مین منجر به کشته و زخمی شدن 6 "افسر افغانستانی" شد

18:18 - 25 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۵۴۲
سخنگوی پلیس در نیمروز گفت: نیروهای کمکی پلیس هنگام رسیدن به شاهراه زرنج – دلارام برای حمایت از نیروهای امنیتی درگیر با طالبان در مسیر راه با برخورد با مین کنارجاده ای تلفاتی به آنها وارد شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ، ولی احمد صریح سخنگوی پلیس نیمروز گفت: حوالی ساعت 3 بامداد، گروه طالبان با حمله گروهی خود به پاسگاه امنیتی در منطقه آنتن‌ها در مسیر شاهراه زرنج – دلارام با نیروهای امنیتی در این پاسگاه درگیر شده‌اند و قصد سقوط این پاسگاه را داشتند.

وی افزود: پس از اطلاع از حمله طالبان به این پاسگاه نیروهای کمکی برای مقابله با طالبان به منطقه اعزام شده بود که در مسیر راه خودروی نیروهای پلیس با مین کنارجاده‌ای برخورد کرده است که در این رویداد 2 تن از سربازان پلیس کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

صریح خاطرنشان کرد: پس از چند ساعت درگیری طالبان با نیروهای امنیتی در شاهراه زرنچ – دلارام، با مقاومت نیروهای امنیتی 4 عضو طالبان کشته و 5 تن دیگر به شدت زخمی شدند و این گروه با رسیدن نیروهای کمکی از منطقه متواری شده‌اند.

چندی پیش نیز گروه طالبان با حمله به پاسگاه‌های امنیتی در شهرستان خاشرود ولایت نیمروز قصد داشتند تا وارد این شهرستان شوند اما با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شدند.

فعالان مدنی در این ولایت از حملات طالبان به شاهراه و شهرستان‌های نیمروز ابراز نگرانی می‌کنند و گسترش ناامنی‌ها را خطری جدی در برگزاری انتخابات در نیمروز می‌دانند.

/انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *