بازداشت ۱۰ عضو گروه‌های تروریستی در هرات

16:30 - 25 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۵۴۰
سخنگوی والی هرات گفت: در عملیات‌های ویژه نیروهای امنیت ملی هرات گروه‌های تروریستی و افراد وابسته به طالبان نیز شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات گفت: تیم‌های ویژه اطلاعاتی امنیت ملی هرات در این شهر برای جلوگیری از حملات تروریستی و فعالیت‌های تخریبی از سوی گروه طالبان به شدت در تلاش برای جلوگیری از وقوع حوادث در هرات هستند.

وی افزود: در عملیات‌های مختلف امنیت ملی هرات به تازگی 10 تن که وابسته به گروه طالبان و گروه‌های تروریستی بودند نیز بازداشت شده‌اند.

فرهاد خاطرنشان کرد: 5 تن از بازداشت شدگان که وابسته به گروه‌های تروریستی هستند از منطقه درب ملک هرات بازداشت شدند و در تحقیقات اولیه از سوی امنیت ملی هرات به جرم خود و اجرای حملات تروریستی در روز انتخابات در هرات اعتراف کرده‌اند.

وی همچنین گفت: یک تن دیگر از بازداشت شدگان وابسته به «ملاصمد» مسئول اطلاعاتی طالبان در هرات بودند که از ناحیه 7 هرات بازداشت شده و 4 تن دیگر نیز به جرایم تقلب و فروش سیم کارت‌های غیر مجاز در هرات بازداشت شده‌اند.

با نزدیک شدن به روز انتخابات در هرات نیروهای امنیتی برای تامین امنیت و جلوگیری از حملات تروریستی در این روز به‌صورت 24 ساعته تحت تدابیر شدید امنیتی در حال تامین امنیت هستند.

/انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *