اعلام فراخوان تکمیل و ارتقاء الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت، یک حرکت به‌موقع بود

11:21 - 26 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۴۹۹
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اعلام فراخوان برای تکمیل الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت» نشان داد ملت ایران مانند ۴۰ سال گذشته که هر روز حرکت رو به جلو داشته‌اند، در ۵۰ سال آینده نیز به این مسیر الهی و رو به‌پیشرفت ادامه می‌دهند.
انبارلویی در گفتگو با میزان:کاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره با بیان اینکه طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، یکی از کار‌های بزرگ مقام معظم رهبری است، گفت: این کار با همکاری تعداد کثیری از اساتید و دانشمندان کشور صورت گرفت و پیش‌نویس آن بیرون آمده است. در این الگو، تصویری از ۵۰ سال آینده کشور را می‌بینیم.

وی ادامه داد: براساس آنچه در الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت در نظرگرفته شده است، ایران باید جزو هفت کشور پیشرفته جهان و نیز چهارمین کشور توسعه یافته منطقه در رشته‌های گوناگون باشد. البته قبل از آن هم، یک برنامه ۲۰ ساله داشتیم که هم اکنون در حال اجراست و در سال ۱۴۰۴ زمان آن به پایان می‌رسد.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: هم اکنون به بسیاری از هدف گذاری‌هایی که در چشم انداز ۲۰ ساله داشتیم، رسیده‌ایم. در بعضی از اهداف جلوتر و در برخی هم هنوز به هدف دلخواه نرسیده‌ایم.
 
وی تاکید کرد: اینکه نیرو‌های ارزشی و پای کار انقلاب در کشور بدانند در افق ۲۰ و یا ۵۰ ساله ایران، در چه وضعیتی قرار می‌گیرد، باعث می‌شود همه انرژی و توان خود را به‌کار گیرند تا به آن قله برسیم.

انبارلویی  در پایان عنوان کرد: اعلام فراخوان برای تکمیل الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت» نشان داد ملت ایران مانند ۴۰ سال گذشته که هر روز حرکت رو به جلو داشته‌اند، در ۵۰ سال آینده نیز به این مسیر الهی و رو به‌پیشرفت ادامه می‌دهند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *