دستگیری عوامل تیر اندازی پارک کودک سنندج

9:31 - 25 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۴۵۴
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش بی وقفه پلیس، همه عوامل تیر اندازی دوشنبه شب پارک کودک سنندج دستگیر شدند.

دستگیری عوامل تیر اندازی پارک کودک سنندج

به گزارش خبرنگار گروه جامعه سرهنگ عبداله فاتحی اظهار داشت:ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه دوشنبه شب تعدادی از اراذل واوباش برای خودنمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به شلیک چند تیر هوایی در پارک کودک منطقه تفریحی وگردشگری " آبیدر" کردند.

معاون اجتماعی کردستان با بیان اینکه این افراد ۴ نفر بودند که پس از تیر اندازی، با خودرو به سرعت از محل متواری شدند، افزود: بلافاصله ماموران انتظامی و اطلاعاتی برای بررسی ماجرا به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات انجام شده دریافتند عامل اصلی این تیر اندازی فردی شرور و از اراذل و اوباش معروف می‌باشد که پس از این اقدام مجرمانه به سرعت از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، خودرو مورد نظر شناسایی و ۲ تن از عوامل این تیر اندازی در همان ساعات اولیه دستگیر شدند؛ همچنین متهم اصلی که به شهر‌های اطراف متواری شده بود روز گذشته طی یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر و اسلحه مورد نظر نیز از وی کشف شد.

سرهنگ فاتحی، مردم کردستان را مردمی قانونمند و پایبند به اصول و قوانین حاکم بر جامعه خواند و به آن دسته از افرادی که با اعمال چنین جرایمی قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را دارند، هشدار داد خود را با هنجار‌های جامعه وفق دهند در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس روبه رو خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *