سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 12 تهران: در دسترس بودن مسئولان، احساس مسئولیت و دلسوزی توأم با دانش و توانمندی و پاسخ گویی مهم ترین راه برای اعتمادسازی بین مردم و مسئولان است

9:39 - 27 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۱۵۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
نشست بررسی آسیب‎های اجتماعی محلات 14 گانه منطقه 12 شهرداری تهران با حضور معتمدان محلی و جمعی از مدیران در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 12 تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - رحیم گل زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن تبیین اقدامات دادگستری استان در باب احیاء و مراقبت حقوق عامه، نشست مستمر با نمایندگان محلات، طرح و بررسی ترک فعل‌ها و مشکلات منطقه، انجام بازدیدهای میدانی و پرداختن به مسائل اولویت دار با دعوت از مدیر مسئول و تذکر اجرای وظایف و تکالیف قانونی دستگاه‌ها را در دستور کار دادستانی برشمرد و معتمدان را به مشارکت فعال در مبارزه با آسیب‌ها و جرایم دعوت کرد.

در ادامه، معتمدان هرکدام از محلات به نمایندگی به طرح پاره‌ای از مسائل و مشکلات منطقه پرداختند و از مسئولان دولتی و مدیران شهری خواستند در اسرع وقت اقدامات اساسی جهت رفع مشکلات به عمل آورند.

رسیدگی به وضعیت املاک رها شده، وقفی و میراثی، تغییر کاربری‌های غیرمجاز ساختمان‌های مسکونی به انباری، تولیدی، صنفی و تجاری، تعیین تکلیف املاک مزاحم از طریق ایجاد سیاست‌های تشویقی جهت ساخت و ساز و اجرای طرح تعریض معابر به منظور ارائه خدمات امدادی و ...، تجدیدنظر در نحوه ارائه خدمات به معتادان متجاهر به نحوی که سیاست‌های اتخاذی ایجاد جاذبه نکند، رسیدگی به وضعیت بهداشتی محلات، نظارت بیشتر بر وضعیت بوستان‌ها و جلوگیری از تبدیل آن به محلی برای انواع مزاحمت‌ها، اهم موضوعاتی بود که به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

بیشتربخوانید

بازدید میدانی شبانه دادستان تهران به همراه هیاتی از مدیران ارشد شهری از محلات شوش و هرندی و گرمخانه شهرداری در راستای احقاق حقوق عامه

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *