با مرخصی 446 زندانی استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت شد

15:29 - 28 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۰۶۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد از اعطای مرخصی به 446 زندانی خبر داد.

خبرگزاری میزان-در راستای دستور ریاست قوه قضاییه در نوزدهم دی ماه جاری، با دستوری بررسی مجدد و پالایش پرونده های زندانیان و اعطای ارفاقات قانونی را در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دادستان ها و قضات اجرای احکام و ناظر زندان در استان، ضمن بازدید از زندان ها و حضور در جمع زندانیان، به اجرای دستور ریاست قوه قضاییه سرعت دادند.

سید علی ملک حسینی ضمن بازدید از بند نسوان زندان یاسوج به صورت چهره به چهره با مددجویان زن دیدار و در خواست های آنان را رسیدگی کرد.

سید علی ملک حسینی در این بازدید اظهار کرد: در ایام با سعادت میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بنا بر منویات ریاست قوه قضاییه، قضات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در همه شهرستان ها در این ایام بازدید ویژه ای از زندان ها داشتند و با اجری طرح پالایش و بررسی موردی که انجام شد و نظر به دستور ریاست قوه قضاییه در این ایام، تعداد۱۶ نفر از مددجویان زندان‌های استان، با صدور رأی آزادی مشروط و پابند الکترونیکی به کانون خانواده برگشتند.

وی در ادامه به تعداد افرادی که در این مدت از مرخصی استفاده کنند، نیز گفت: تعداد ۴۴۶ نفر از زندانیان استان مشمول اعطای مرخصی موردی قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: همچنین همچنین تعداد ۷۴ نفر از زندانیانی که حبس کمتر از ۴ ماه داشتند مشمول اعطای مرخصی پایان حبس قرار گرفتند و از زندان آزاد شدند.

ملک حسینی گفت: ۱۸۶ نفر نفر از زندانیانی که تحت قرار بودند با پذیرش قرار تأمین و تخفیف قرار تأمین و پذیرش درخواست اعسار، این افراد هم از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *