گرندپری با هیچ رقابت دیگری قابل مقایسه نیست/ می‌خواهم ۴۰ امتیاز رنکینگ المپیکی تکواندو را به دست بیاورم

8:36 - 24 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۰۴۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش تکواندو گفت: در گرندپری ۳۲ نفر برتر جهان حضور دارند و نباید این رقابت‌ها را با هیچ پیکار دیگری در تکواندو مقایسه کرد.

آرمین هادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط آمادگی خود پیش از اعزام به گرندپری منچستر اظهار داشت: فردا (سه‌شنبه) ساعت یک بامداد عازم انگلیس هستیم تا در این رقابت‌های مهم حضور پیدا کنیم. شرایط بدنی و فنی من بسیار خوب است و آماده رویارویی با بهترین‌های دنیا هستم.

وی افزود: گرندپری سخت‌ترین میدان تکواندو است و این رقابت‌ها را نباید با هیچ میدانی در دنیا مقایسه کرد. بهترین‌های دنیا در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و هیچ قرعه آسانی وجود ندارد.

ملی‌پوش وزن -۵۸ کیلوگرم تکواندو ادامه داد: در حال حاضر در رنکینگ المپیک در رده ۶ قرار دارم اما باید با حضور در رقابت‌های مختلف این جایگاه را بهبود ببخشم تا بدون دغدغه تمرکز خود را معطوف المپیک ۲۰۲۰ کنم.

هادی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند ۴۰ امتیاز رنکینگ را در گرندپری منچستر کسب کند یا خیر، تصریح کرد: رسیدن به مدال طلا و کسب ۴۰ امتیاز رنکینگ المپیکی کار دشواری است، چون باید بین ۳۲ نفر بترر دنیا به این مهم دست پیدا کنم، اما اگر به توانایی خودم ایمان نداشتم، اصلا در این پیکار‌ها شرکت نمی‌کردم. هدف من هم مثل سایر ملی‌پوشان کسب بهترین نتیجه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *