رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور مخاطبان افغانستانی در جشنواره فیلم فجر هیچ محدودیتی ندارد/ مردم به زودی شهد شیرین جشنواره‌ها را خواهند چشید

12:27 - 28 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۰۱۳۲
محمدمهدی اسماعیلی ضمن اشاره به ارسال آثار متعدد آثاری متعدد از کشورهای مختلف و قاره‌های آمریکا، آفریقا و آسیا، از حضور مخاطبان افغانستانی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر استقبال کرد.

محمد مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با میزان در حاشیه جلسه هیئت دولت روند برگزاری جشنواره‌ها خصوصا جشنواره فیلم فجر را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر میزبان آثاری متعدد از کشورهای مختلف و قاره‌های آمریکا، آفریقا و آسیا است، لذا امکان حضور همه هموطنان در این جشنواره در نظر گرفته شده و این مهم برای اتباع و مخاطبان افغانستانی نیز بدون هیچ محدودیتی قابل اجرا است و از حضور این عزیزان استقبال می‌کنیم.

وی درباره کمیسیون دولت نیز تاکید کرد: در برنامه کمیسیون دولت چند دستور کار در نظر گرفته شده که آنان را ارائه خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم با تصویب و اجرای آن‌ها عملکرد مثمر ثمر و کارساز ارائه کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مد نظر ارائه طرحی مبنی بر نظارت بیشتر بر هزینه‌کرد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که در کمیسیون فرهنگی مطرح خواهد شد و چنانچه به تصویب برسد، اجرایی خواهیم کرد. البته طرح‌های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد که در صحن دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بار دیگر بر اجرای جشنواره‌های فجر تاکید و خاطرنشان کرد: فضای کار جشنواره‌های فجر بسیار خوب بوده و فعالیت‌های شکل گرفته در این زمینه نیز با موفقیت پیش می‌رود. مردم به زودی شهد شیرین جشنواره‌ها را خواهند چشید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *