نان یک قدم دیگر به تغییر قیمت نزدیک شد/ تصویب فروش کیلویی در کارگروه نان استان تهران

9:46 - 23 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۹۹۰۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه نان سنگکی گفت: فروش نان به صورت کیلویی روز گذشته در کارگروه نان استان تهران مصوب و برای تایید نهایی به کارگروه ملی نان ارسال شد.

نان یک قدم دیگر به تغییر قیمت نزدیک شد/ مصوب شدن فروش کیلویی در کارگروه نان استان تهرانبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، با توجه به اهمیت نان در سفره خانوار‌ها قیمت‌گذاری آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و با حساسیت خاصی از سوی دولت درباره آن تصمیم گیری می‌شود.

طبق شواهد امر قرار است در قیمت نان بیش از سه سال تغییراتی صورت گیرد که مهم‌ترین آن فروش نان از عددی به کیلویی است که پیش‌تر رئیس اتحادیه نان سنگکی درباره آن به خبر داد بود و گفته بود: هنوز برای افزایش قیمت نان تصمیم گیری نشده است اما پیشنهاد شده نان به صورت کیلویی به فروش برسد.

اما، در تازه‌ترین اظهارنظر اصغر پابرجا رئیس اتحادیه نان سنگکی در گفت‌گو با گفت: فروش نان به صورت کیلویی در جلسه روز گذشته کارگروه نان استان تهران مصوب شده و برای تصمیم‌گیری نهایی به کارگروه ملی نان فرستاده شده است و برای اجرا باید در این کارگروه مصوب شود.

همچنین کرمی رئیس اتحادیه نان حجیم و نیمه حجیم در گفت‌وگو با در این باره اظهار کرد: فروش کیلویی نان از طرف اتحادیه نانوایان سنتی پیشنهاد شده و درباره قیمت پیشنهادی ارائه نشده است.
 
وی گفت: مقرر شده قیمت‌گذاری از طرف سازمان حمایت صورت بگیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *