رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی، عالمی ربانی، مجاهدی پارسا و عاشق حضرت امام(ره) بود

6:01 - 23 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۹۷۴۹
شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی، عالمی ربانی، مجاهدی پارسا و عاشق حضرت امام(ره) بود و همواره از امام مدد می‌گرفت و من عمیقاً به ایشان ارادت می‌ورزیدم. این پیر سالخورده و روشن‌ضمیر در دوران جنگ تحمیلی لباس نظامی به تن کرده و اسلحه به دوش گرفته و در صحنه‌های گوناگون نبرد حضوری فعال داشت و همواره در دفاع از اسلام و انقلاب پیشقدم بود.

///////به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از KHAMENEI.IR ، در تاریخ  ۲۵ مهر ۱۳۶۸ در هفتمین سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب، خانواده‌ی معظم ایشان به حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی رسیدند و با ایشان دیدارکردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی خطاب به خانواده‌ی معظم ایشان فرمودند: پدر شما شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی، عالمی ربانی، مجاهدی پارسا و عاشق حضرت امام(ره) بود و همواره از امام مدد میگرفت و من عمیقاً به ایشان ارادت می ورزیدم. این پیر سالخورده و روشن‌ضمیر در دوران جنگ تحمیلی لباس نظامی به تن کرده و اسلحه به دوش گرفته و در صحنه‌های گوناگون نبرد حضوری فعال داشت و همواره در دفاع از اسلام و انقلاب پیشقدم بود.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید فرمودند که یاد و خاطره‌ی این بزرگواران هرگز نباید از تاریخ انقلاب اسلامی و اذهان مردم پاک شود و از کنارشان به سادگی گذشت. این خون‌های پاک، شعله‌ی مقدس انقلاب اسلامی را پیوسته برافروخته‌تر و گدازنده‌تر خواهد کرد.

بنا بر همین گزارش حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی نماینده مردم باختران در مجلس شورای اسلامی و فرزند شهید گرانقدر آیت‌الله اشرفی اصفهانی، دراین دیدار ضمن ارائه گزارشی از برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید عزیز در شهرهای اصفهان، باختران و تهران به حضور رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پدرم همواره به شخص حضرتعالی ارادت و علاقه قلبی خاصی داشت و ما نیز از خداوند متعال خواستاریم تا سایه‌ی مبارک جنابعالی را بر سر ما و امت اسلام مستدام بدارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *