امیدوارم در المپیک جوانان اتفاقات خوبی برای کاراته ایران بیفتد/ از بازیکنانم بهترین عملکرد را می‌خواهم

10:47 - 22 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۹۶۴۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم کاراته جوانان دختر ایران گفت: امیدوارم در آرژانتین اتفاقات خوبی برای کاراته بانوان ایران بیفتد و ما مصمم هستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سمانه خوشقدم در گفت‌وگو با خبرتگار گروه ورزشی ، در خصوص دلیل حضور زودهنگام در دهکده بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین اظهار داشت: ما ۱۵ روز زودتر از شروع مسابقات کاراته به آرژانتین آمدیم، چون تمام کاروان ورزشی یک کشور باید همزمان در دهکده بازی‌ها حضور پیدا کنند. فضای بسیار دوستانه و صمیمی در دهکده بازی‌ها حاکم است و ما تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و ورزشکاران را در چند برنامه آموزشی که مسئولان مسابقات در نظر گرفتند، شرکت دادیم.

وی افزود: از نظر جسمی و روحی شرایط بچه‌ها بسیار ایده‌آل است و ۱۷ و ۱۸ اکتبر مسابقات کاراته آغاز خواهد شد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای کاراته بانوان ایران بیفتد و ما مصمم هستیم نتایج خوبی کسب کنیم و من به عنوان سرمربی این تیم به توانایی شاگردان ایمان دارم.

سرمربی تیم کاراته جوانان دختر ادامه داد: این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و کاراته‌کا‌ها در دو گروه چهار نفره به رقابت می‌پردازند و نفرات اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری با هم رقابت می‌کنند تا نفرات برتر هر وزن مشخص شوند.

خوشقدم با اشاره به اینکه نبود پیست دوومیدانی باعث تغییر طراحی تمرینات تیمش شده است، افزود: به بازیکنان نمی‌گویم دنبال طلا باشند که زیر بار روانی قرار بگیرند و تنها از آنها بهترین عملکرد را می‌خواهم، چون بهترین عملکرد قطعا منجر به بهترین نتیجه هم خواهد شد. این بچه‌ها در شرایط سنی خاصی هستند و اگر از نظر روحی و بدنی آماده باشند، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم کاراته دختران در المپیک جوانان چیست، خاطرنشان کرد: دختران کاراته ایران بسیار با‌انگیزه هستند و به شما قول می‌دهم که از هیچ تلاشی برای رسیدن به موفقیت دریغ نخواهند کرد. فاطمه قاسمی مربی این تیم که سالهاست در کنار من حضور دارد و همچنین محمدرضا حسینی که مشاوره‌های خوبی در خصوص بدنسازی این تیم داد، تاثیر مثبت زیادی در روند آماده سازی بازیکنان داشتند و جا دارد از آنها تشکر کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *