رسیدگی به اتهامات یکی از متهمان پرونده اخلال در نظام اقتصادی در دادگاه انقلاب شیراز برگزار شد

12:14 - 21 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۹۴۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دومین جلسه دادگاه علنی اخلالگران نظام اقتصادی در فارس جهت رسیدگی به یکی از اتباع خارجی که طی پنج سال ۲۰ هزار میلیارد ریال ارز از کشور خارج کرده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران نظام اقتصادی و ارزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی ، دومین جلسه دادگاه علنی اخلالگران نظام اقتصادی در فارس جهت رسیدگی به یکی از اتباع خارجی که طی پنج سال ۲۰ هزار میلیارد ریال ارز از کشور خارج کرده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران نظام اقتصادی و ارزی برگزار شد.

در این جلسه دادگاه که به ریاست قاضی محمود ساداتی و دو مستشار دادگاه محسن رجایی نیا و علی فرهادی پور برگزار شد به اتهام میامحمد آخوند زاده فرزند شیرمحمد رسیدگی شد. وی متهم است که از سال ٩٠ تا ٩٦ تراکنش مالی ٢٠ هزار میلیارد ریالی در مبادلات ارزی داشته حال آنکه مجوزی از بانک مرکزی ایران نداشته است.

در ابتدای این جلسه کورش زارع نماینده دادستان شیراز به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و گفت: بر اساس محتویات پرونده این فرد متهم به اخلال در نظام اقتصادی از طریق قاچاق ارز به ارزش ۲۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال طی ۵ سال است.

در ادامه قاضی ساداتی رئیس دادگاه ضمن دعوت از متهم جهت حضور در جایگاه و یادآوری اتهام وی خواستار دفاع متهم از خود شد.

آغاز رسیدگی به اتهامات یکی از متهمان پرونده اخلال در نظام اقتصادی در دادگاه انقلاب شیراز

در ادامه متهم با اشاره به بخشی از فعالیت‌های خود در زمینه مبادلات پولی و ارزی ضمن دفاع از خود تأکید کرد به صورت سنتی در زمینه خرید و فروش اجناس فعالیت داشته است.

پس از اظهارات متهم، وکیل مدافع متهم به دفاع از موکل و نحوه عملکرد وی در معاملات پولی و ارزی پرداخت.

در پایان رئیس دادگاه ضمن اعلام ختم جلسه اخذ آخرین دفاعیات متهم را به منظور استعلام از بانک به جلسه دیگری موکول کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *