مگر با «لابی‌» سرمربی تیم ملی شدم که از انتقاد کردن بترسم؟/ از لغو بازی با برزیل اول فدراسیون ضرر می‌کند بعد من!/ خوب است مثل مربی‌های دیگر صبح تا شب دعوا کنم؟

10:56 - 21 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۹۳۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: مگر با لابی‌گری سرمربی تیم ملی شدم که حالا بخواهم از انتقاد کردن و رفتن از تیم ملی بترسم.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص لغو دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل و تبعات این مسئله روی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ما برای این بازی از قبل برنامه ریزی کرده بودیم. اگر قرار است ما جزو تیم‌های درجه یک دنیا باشیم باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. درست است که تیم‌های اول تا دهم رنکینگ فیفا همگی خوب هستند، اما بازی کردن با امثال برزیل و اسپانیا چیزی دیگری است. ما وقتی با این تیم‌ها بازی کنیم ترس بازیکنانمان می‌ریزد.
 
وی ادامه داد: یکی از دلایلی که ما در جام جهانی برزیل را بردیم به خاطر این بود که قبلش با این تیم بازی دوستانه انجام داده بودیم که این مسئله روی تیمان اثر زیادی داشت. مسلما لغو بازی با برزیل روی ما تاثیر می‌گذارد ما باید قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این مسئله که خیلی‌ها معتقدند او در قبال لغو شدن برنامه‌های تیم ملی واکنش جدی نشان نمی‌دهد، چون می‌ترسد جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد گفت: در ۴ سال گذشته کدام برنامه تیم ملی لغو شده؟ یا کدام برنامه ما اجرا نشده؟ تمام برنامه‌های ما غیر از این بازی با برزیل انجام شده. بعد هم برای من مهم آرامش تیم ملی است من نمی‌خواهم با شلوغ کاری آرامش تیم را به هم بریزم.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: مگر با لابی‌گری سرمربی تیم ملی شدم که حالا بخواهم از انتقاد کردن و رفتن از تیم ملی بترسم؟ بالاخره آدم یک روز می‌آید و یک روز می‌رود. در کل من اعتقادی به دعوا کردن ندارم و دوست دارم منطقی صحبت کنم. من چند وقت پیش با مسئولان فدراسیون جلسه گذاشتم و دلایل بازی با برزیل تشریح کردم. من که دیگر مدیر اجرایی نیستم. در ضمن اگر بازی با برزیل لغو شد چه کسی ضرر می‌کند؟ خب مسلما اول فدراسیون ضرر می‌کند بعد من و تیم ملی.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای هستند که همیشه منفی بافی می‌کنند و قبل از هر تورنمنت انتقاد می‌کنند. وقتی یکسری‌ها تحت هر شرایط انتقاد می‌کنند یعنی اینکه با ما زاویه دارند.

سرمربی تیم فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا به عدم پرداخت پاداش‌ها پس از قهرمانی در آسیا اعتراضی نکرده گفت: مگر تا حالا شده به ما پاداشمان را ندهند؟ مگر می‌شود ما دنبال این کار‌ها نرویم؟ ما یک مدیر داریم که صبح تا شب دنبال این چیز‌ها است. منتهی همانطور که گفتم دوست ندارم آرامش تیمم به هم بخورد. وقتی تیم ملی آرامش دارد نتیجه هم می‌گیریم، حالا اگر نتیجه نگیریم یک بحث دیگر است. من اعتقادم این است که برای چه باید همیشه دعوا کنم خوب است مثل مربی‌های دیگر صبح تا شب با فدراسیون دعوا کنم.

وی خاطر نشان کرد: از پیشکسوتان واقعی فوتسال که در این چند روز منطقی در مورد بازی با برزیل صحبت کردند تشکر می‌کنم.

ناظم‌الشریعه در خصوص اینکه آیا امکان دارد تورنمنت قزاقستان و بازی دوستنانه با صربستان هم لغو شود تاکید کرد: اگر همه این‌ها لغو شود چه کسی ضرر می‌کند؟ وظیفه من این است که برای تیم ملی برنامه بریزم و با برنامه کار کنم و البته کاری کنم تا محیط تیم ملی آرامش داشته باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *