دغدغه‌های تیم ملی باید برطرف شود اما.../ یک سوال مهم از کی‌روش و ملی‌پوشان؛ امکانات فراهم باشد قول قهرمانی می‌دهید؟

9:19 - 21 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۹۲۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اگر تمام برنامه‌ها و امکانات مدنظر کی‌روش فراهم شود، آیا سرمربی تیم ملی تضمین می‌دهد که تیمش در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی فوتبال کشورمان خودش را برای حضور پرقدرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۹ میلادی که در کشور امارات برگزار می‌شود آماده می‌کند. در حالی که کمتر از ۹۰ روز به آغاز این مسابقات باقی مانده است، تیم ایران با هدایت کارلوس کی‌روش روند آماده‌سازی خود را طی می‌کند.
 
نکته جالب در صحبت‌های کی‌روش، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی این است که همه از کمبود امکانات نسبت به تیم‌های دیگر حرف می‌زنند و این مسئله را یکی از عوامل مهم در نتیجه‌گیری تیم ملی در جام ملت‌های آسیا می‌دانند. البته تا حدودی حق با ملی‌پوشان و اعضای کادرفنی است. بالاخره برای موفقیت باید امکانات داشت و چه بهتر که این امکانات در سطح بالایی هم باشد.
 
مسلما وقتی تیمی دغدغه مالی نداشته باشد، یا پیش از یک تورنمنت بزرگ بازی دوستانه خوب برگزار کند یکی از شانس‌های موفقیت خواهد بود و در این مسئله شکی وجود ندارد. فدراسیون فوتبال هم موظف است بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی بگذارد تا شاگردان کی‌روش بدون دغدغه به جام ملت‌های آسیا بروند و بتوانند با توجه به پتانسیلی که دارند قهرمان شوند.
 
در این بین یک سوال و یک مسئله بسیار مهم است، اگر تمام برنامه‌ها و امکانات مدنظر کی‌روش فراهم شود، آیا سرمربی تیم ملی تضمین می‌دهد که تیمش در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود؟ آیا داشتن امکانات یا بازی دوستانه بزرگ باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی قول صددرصد بدهند که جام قهرمانی آسیا را بالای سر می‌برند؟
 
مسلما نه کی‌روش و نه هیچکدام از اعضای تیم ملی در صورت فراهم بودن تمام امکانات مدنظرشان قول قهرمانی نمی‌دهند اما در تلاش هستند این مسئله را به جامعه القا کنند که اگر تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه نگرفت به خاطر کمبود امکانات و نبود بازی تدارکاتی است!
 
آنچه در این بین اهمیت دارد، موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا است. یعنی فدراسیون باید امکانات مدنظر تیم ملی را فراهم کند و ملی‌پوشان هم هیچ عذر و بهانه‌ای نداشته باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *