رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایران به لحاظ بهره‌گیری از قدرت نرم جایگاه قابل ملاحظه‌ای در سطح جهان دارد/ استفاده از منطق زور و تهدید، آمریکا را در جهان منزوی کرده است

13:58 - 20 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۹۲۰۳
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ایران به لحاظ بهره گیری از قدرت نرم جایگاه قابل ملاحظه ای در سطح جهان دارد. استفاده از سلاح‌های زورمندانه در روابط بین الملل مورد پسند هیچ دولت و کشوری نیست. استفاده از منطق زور و تهدید، آمریکا را در جهان منزوی کرده است.
ایران به لحاظ بهره گیری از قدرت نرم جایگاه قابل ملاحظه‌ای در سطح جهان دارد/ استفاذده از منطق زور و تهدید، آمریکا را در جهان منزوی کرده استحمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه دشمنان ایران همواره از منطق زور، بی‌قانونی و بدعهدی استفاذه می‌کنند، گفت: عدم پایبندی به تعهدات بین المللی و اتکای به زور و فشار‌های ظالمانه نشان‌دهنده اینست که دشمنان ما از منطق صحیحی در حرکت سیاسی خود برخوردار نیستند.
 
وی افزود:ایران با بهره گیری از منطق قوی و استدلال‌های همراه با قانون گرایی و پایبندی به قوانین و تعهدات بین المللی، در بهره گیری از ابزار نرم در عرصه بی المللی از دشمنان خود قوی‌تر است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: استفاده از منطق مبتنی بر قانون گرایی  ممکن است برای برخی از دولت‌های بزدل دنیا که پایگاه اجتماعی ندارند و تمام موجودیت‌شان وابسته به حمایت از آمریکاست، توانایی قابل ملاحظه‌ای نباشد اما برای عموم ملت‌های دنیا، با توجه به فطرت انسانی شان قابل توجه است.

ترقی اضافه کرد: ایران به لحاظ بهره گیری از قدرت نرم جایگاه قابل ملاحظه ای در سطح جهان دارد. استفاده از سلاح‌های زورمندانه در روابط بین الملل مورد پسند هیچ دولت و کشوری نیست. لذا استفاده از منطق زور و تهدید، آمریکا را در جهان منزوی کرده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *