رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیدواریم همکاری ایران و ترکیه موجب تقویت امنیت مرز‌های هر دو کشور شود

13:08 - 19 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۹۰۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور در بدو ورود به آنکارا با بیان اینکه در نشست هیئت‌های دو کشور ایران و ترکیه درباره مسائل مرزی و مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر گفت‌وگو خواهیم کرد، گفت: مبارزه با تروریسم از دیگر محور‌های گفت‌وگو با وزیر کشور ترکیه است.
تروریسم و مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر محور گفتگو با مقامات ترک/ امیدواریم همکاری تهران- آنکارا موجب تقویت امنیت مرز‌ها و اوضاع امنیت داخلی هر دو کشور شودبه گزارش گروه سیاسی ، عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به آنکار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سفر یکروزه در پاسخ به سفر وزیر کشور ترکیه و هیئت همراه به ایران انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: در جریان این سفر نیز در نشست هیئت‌های دو کشور درباره مسائل مرزی و بحث مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر گفت‌وگو خواهیم کرد.

رئیس شورای امنیت کشور تاکید کرد: در این نشست نیز با وزیر کشور ترکیه درخصوص مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر خواهیم داشت.

رحمانی فضلی با بیان اینکه همکاری ایران و ترکیه همواره رو به گسترش بوده است از افزایش این همکاری‌ها استقبال کرد و گفت: انشاءالله نتیجه این همکاری‌ها موجب تقویت امنیت مرز‌ها و اوضاع امنیت داخلی هر دو کشور بیانجامد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *