مشکل بزرگ پرسپولیس چیست؟

0:15 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۰۴۶۶
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در جریان بازی می‌توانست برنده شود، اما بدشانسی باعث شد که توپ‌هایش گل نشود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ون پارس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس مقابل تیمی بازی کرد که انگیزه زیادی داشت و جنگندگی و دوندگی بازیکنان این تیم ستودنی بود. به نظرم تیم ون پارس شانس آورد که پرسپولیسی‌ها چند موقعیت گلزنی از دست دادند و چند توپ هم به تیرک دروازه زدند.

وی ادامه داد: تمام این عوامل باعث شد تا تیم ون پارس ۱۲۰ دقیقه دوام آورد و مقاومت کند، اما تجربه بیرانوند در ضربات پنالتی باعث شد که سرخپوشان برنده بازی شوند. تیم پرسپولیس در جریان بازی هم می‌توانست برنده شود، اما بدشانسی باعث شد که توپ‌هایش گل نشود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ هم احتمال دارد جزو حذف شدگان باشند. تیم‌های رده پایین مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه دو چندانی دارند و تمام توان خود را می‌گذراند تا حریف بزرگ خود را شکست دهند و این اتفاق هم در بازی پرسپولیس ون پارس در حال رخ دادن بود.

درخشان عنوان کرد: به نظرم تیم ون پارس توانست پرسپولیس را اذیت کند و به ۲ گل دست یافت، اما سرخپوشان غافلگیر نشدند. نبود مهاجم گلزن و ششدانگ مشکل بزرگ پرسپولیس است و این تیم نیاز به یک فوروارد تمام کننده دارد و گرنه با مشکل مواجه می‌شود.

وی در پایان درباره عملکرد گوهری درون دروازه سرخپوشان خاطرنشان کرد: این دروازه‌بان در دریافت گل‌ها مقصر بود و نشان داد که فاصله زیادی با بیرانوند دارد. این موضوع را در بازی با ون پارس به خوبی مشهود بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *