پزشکی در دزفول به عشق شهید سردار سلیمانی یک زندانی را پس از 8 سال بخشید

17:23 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۹۷۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس دادگستری دزفول گفت:یک پزشک با تلاش اعضای شعبه 12 شورای حل اختلاف، ستاد صبر و صلح یاران این شهرستان با اعلام رضایت، زندانی را پس از 8 سال به عشق شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بخشید.

خبرگزاری میزان-فیصل مزرعه با تشریح این ماجرا، اظهار کرد: پرونده ی فردی که در سال 1393 به جرم درگیری و آدم ربایی پس از طی مراحل قانونی و قطعیت حکم، به 34 سال حبس محکوم و پس از مدتی روانه زندان شد.

وی افزود: این زندانی با ابراز ندامت از بزه خود و تحمل 8 سال حبس، با درخواست از مرجع قضایی جهت جلب رضایت پزشک شاکی، با توجه به پشیمانی وی، پرونده برای ایجاد صلح و سازش به شعبه 12 شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که اعضای این شعبه با همکاری دادستان عمومی و انقلاب و قاضی شعبه اجرای احکام کیفری این شهرستان با استفاده از ظرفیت ستاد صبر و صلح یاران و برگزاری چندین جلسه با پزشک شاکی در ایام سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی زمینه جلب رضایت این پزشک را فراهم کردند.

رئیس دادگستری دزفول در ادامه گفت: پزشک مذکور در جلسه مصالحه، با توجه به ارادتی که به شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی داشتن به عشق این شهید والا مقام از حق و حقوق خود گذشت کرد و با اعلام رضایت از این زندانی ، این پرونده پس سالها منتهی به صلح و سازش شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *