رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به مشکلات حقوقی مردم در در مسجد حاج کاظم خیابان فیضیه تبریز رسیدگی کرد

15:21 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۹۵۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با حضور در مسجد حاج کاظم خیابان فیضیه تبریز و دادگستری استان، بامردم دیدار و از نزدیک 70 پرونده قضایی را موردبررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان - موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به همراه دادستان مرکز استان، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان تبریز، تعدادی از معاونان قضایی دادگستری استان و معاونان دادستان و معاونان دادگستری تبریز «دوشنبه 19 دی» با حضور در مسجد حاج کاظم خیابان فیضیه تبریز بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با جمعی از اهالی شهر تبریز به صورت چهره به چهره ملاقات کرد.

طی این دیدار رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با 30 نفر از اهالی به صورت چهره به چهره گفت‌وگو و مشکلات قضایی آن‌‎ها را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین صبح امروز «سه شنبه 20 دی» رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در راستای تکریم ارباب رجوع به همراه رئیس دادگاه‌های تجدیدنظر استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تبریز و معاونان قضایی با برپایی دیدار مردمی در مجل دادگستری استان، 40 پرونده قضایی از سراسر استان را بررسی کرده و دستورات لازم را با رعایت استقلال قضات صادر کرد.

بیشتربخوانید

رئیس دادگستری بستان آباد: روند اجرای طرح کاداستر در استان آذربایجان شرقی و شهرستان بستان آباد قابل قبول نیست

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *