از تصمیم سرجیو ناراحت شدم/ تراکتورسازی را شکست ندهیم شرایط‌ ما خیلی بد می‌شود

12:19 - 20 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۹۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از تصمیم سرجیو ناراحت شدم ولی ناراحتی من به قدری نبود که اعتراض کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، وقتی جاسم کرار پنالتی اول صنعت نفت در بازی با استقلال خوزستان را هدر داد، اکبر ایمانی تصمیم گرفت پنالتی دوم را خودش بزند، ولی سرجیو مانع او شد و از ریکانی خواست تا این ضربه را بزند.

این موضوع کمی ایمانی را ناراحت کرد اما این تنها مشکل وی در این بازی نبود و این بازیکن در دقیقه ۴۰ بازی و قبل از پایان نیمه اول تعویض و به شدت از این تصمیم سرجیو ناراحت شد. به این ترتیب در روز خوب صنعت نفت، ایمانی روز خوبی نداشت و نتوانست بیش از این در پیروزی تیمش تاثیر گذار باشد.

اکبر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این خصوص اظهارداشت: وقتی پنالتی کرار خراب شد، من انگیزه‌ی زیادی داشتم و مطمئن بودم پنالتی دوم را گل می‌کنم. به همین خاطر پشت توپ رفتم، ولی سرمربی تصمیم دیگری گرفت. دروغ نمی‌گویم و واقعا از تصمیم سرجیو ناراحت شدم، ولی نه به اندازه‌ای که اعتراض کنم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا سرجیو این تصمیم را گرفت ولی قطعا جوابی برای آن دارد و باید از او بپرسم. البته من در این مورد دیگر چیزی از وی نپرسیدم و موضوع برای من تمام شده است. من شخصا سرجیو را دوست دارم و به نظرش احترام گذاشتم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد نتیجه نگرفتن این تیم در لیگ برتر گفت: ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم ولی بدشانسی می‌آوریم. وقتی حساب می‌کنم می‌بینم ۵، ۶ امتیاز را مفت از دست دادیم و واقعا دلیل آن را نمی‌دانم. البته بازیکن هم کم داشتیم و شاید به این دلیل است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر مشکل از کمبود بازیکن است پس چرا صنعت نفت در جام حذفی خوب نتیجه می‌گیرد تصریح کرد: بدون شک تیم ما قدرت لازم را دارد و فکر می‌کنم در لیگ برتر به یک پیروزی احتیاج داریم تا این فشار کم شود. امیدوارم از این بازی نگاه خود را تغییر می‌دهیم و از این هفته برای برنده شدن به میدان می‌رویم و امتیاز می‌گیریم.

ایمانی ادامه داد: بازی این هفته برابر تراکتورسازی خیلی سخت است. البته تیم ما تجربه شکست تراکتورسازی را دارد، ولی با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم به نتایج خوبی برسیم و پیروزی در لیگ برتر را از همین بازی با تراکتورسازی شروع کنیم. بازی در خانه خودمان است و همه تلاش خود را می‌کنیم تا برنده شویم. چرا که اگر ۳ امتیاز را نگیریم وضعیت ما در لیگ برتر خیلی بد می‌شود. از طرفی بازی‌های ما هم از این به بعد سخت‌تر می‌شود و به کسب پیروزی برابر تراکتورسازی نیاز داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شنیده‌ام می‌خواهند هواداران ما را محروم کنند، به نظرم این کار اشتباه است. وقتی شنیدم واقعا ناراحت شدم. من نمی‌گویم اتفاقات بازی با پیکان درست بود، ولی وقتی به تیمی مثل صنعت نفت در بازی خانگی این قدر ظلم می‌شود ناخودآگاه هواداران کنترل خودر را از دست می‌دهند. در بازی با پیکان چند پنالتی ما را داور نگرفت و چه قدر در آن بازی متضرر شدیم. گاهی باید به هوادار هم حق داد که عصبانی بشود. این‌ها هم انسان هستند و تا یک جایی تحمل دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *