توتونی: بزرگترین بازی تاریخ ون پارس را پیش رو داریم/ امیدوارم فردا روز پرسپولیس نباشد

16:14 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۸۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ون پارس اصفهان گفت: در پست‌هایی که نیاز داشتیم، بازیکن جذب کردیم.

خبرگزاری میزان - مجتبی توتونی‌، سرمربی تیم ون پارس اصفهان در نشست خبری پیش از بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*مهم‌ترین بازی تاریخ ون پارس را پیش‌رو داریم. پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر و بهترین تیم ایران است و دیدار بسیار مهم و سختی خواهیم داشت، اما می‌توانیم مدعی باشیم. پرسپولیس پیشینه‌ای بزرگ، کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.

*در هشت روز اخیر، تمرینات خودمان را برای دیدار با تیم خوب پرسپولیس آغاز و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. با وجود احترامی که برای این تیم قائل هستیم، بازیکنان ما سرشار از انگیزه هستند و خیلی خوب تمرین می‌کنند تا با ارائه بازی بسیار خوب مقابل پرسپولیس، مردم شهرمان را سربلند کنیم.

*نیم‌فصل دوم برای ما از هفته آینده شروع می‌شود. در نقاطی که نیاز داشتیم، بازیکن جذب کردیم و رضا کرملاچعب، سجاد طجرلو و بهرام احمدی را به خدمت گرفتیم. یک مدافع مرکزی هم به تیم ما اضافه می‌شود. باید ببینیم ظرف روزهای آینده، بازیکنی در دسترس است که به تیم ما کمک کند و او را جذب کنیم یا خیر.

*امیدواریم در نیم‌فصل دوم، به روند هفته‌های گذشته که همراه با پیروزی و سه تساوی بود، ادامه دهیم. خدا را شکر ون پارس با شکست خداحافظی کرده و امیدوارم به جایگاه شایسته آن که بالای جدول است، برسد.

*فوتبال بازی لحظات و اتفاقات است. امیدوارم مقابل پرسپولیس اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد؛ امیدوارم فردا روز خوب‌مان باشد و روز خوب پرسپولیسی‌ها نباشد تا زمین را با دست پُر ترک کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *