ثبت نام بیش از ۲۷۰ هزار زائر در سامانه سماح

13:04 - 18 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۷۸۰
معاون سازمان حج و زیارت از ثبت نام حدود ۲۷۷ هزار زائر درسامانه سماح خبر داد.

ثبت نام بیش از ۲۷۰ هزار زائردر سامانه سماح

به گزارش خبرنگار گروه جامعه   اکبر رضایی معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه تا امروز حدود ۲۷۷ هزار زائر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، از راهپیمایان اربعین حسینی خواست که هرچه سریعتربرای دریافت روادید سفر به عراق در سامانه سماح ثبت نام کنند و آن را به روز‌های آخر موکول نکنند .

وی با اشاره به اینکه تاکنون به ترتیب درپنج استان تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین تعداد زائران درسامانه سماح ثبت نام کرده اند، افزود: دربین این استان‌ها دراستان تهران حدود ۵۵۰۰۰ زائرثبت نام کرده اند که بیشترین تعداد است.

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سامانه سماح مرجع مورد تایید ستاد مرکزی اربعین حسینی است، گفت: اعتبار ویزایی که برای اربعین در این سامانه صادر می‌شود دو ماه از تاریخ صدور خواهد بود.

وی تصریح کرد: صدور روادید زائران از روزیکشنبه ۱۵ مهرماه در کنسولگری‌ها و دفاتر موقت کنسولی عراق در سراسر کشورآغاز شده است و با روند خوبی ادامه دارد.

گفتنی است که سامانه سماح از چهارم مهرماه برای نام‌نویسی متقاضیان سفر اربعین باز شده است و زائران می‌توانند برای دریافت ویزای اربعین همراه با پوشش بیمه‌ای و خدمات درمانی اقدام کنند.

 حمید محمدی رئیس سازمان حج وزیارت پیش‌تر گفته بود: با هماهنگی‌های انجام شده، کار صدور ویزا در ۴ کنسولگری و ۱۹ دفتر موقت کنسولی عراق در سراسر کشور از یکشنبه گذشته آغاز شده و با جدیت و سرعت خوبی ادامه دارد و با همت کارگزاران و دفاتر خدمات زیارتی، انشاءالله ویزای همه به موقع تحویل خواهد شد.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *