یک سوم دختران انگلیس مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند

18:02 - 17 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۵۸۶
نتیجه یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که بیش از یک سوم دختران در انگلیس در حالی که در اماکن عمومی پوشش دانش آموزی به تن داشته اند مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند.
یک سوم دختران دانش آموز در بریتانیا مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته‌اندبه گزارش گروه فضای مجازیبه نقل از یورونیوز، نتیجه یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که بیش از یک سوم دختران در انگلیس در حالی که در اماکن عمومی پوشش دانش آموزی به تن داشته اند مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند.

این در حالی است که دو سوم دختران انگلیسی نیز اعلام کرده اند که پیش از این توجه ناخواسته جنسی نسبت به خود را در اماکن عمومی تجربه کرده اند.این تحقیق که از سوی یک موسسه خیریه حمایت از کودکان (Plan International UK) انجام شده است همچنین نشان می‌دهد که بسیاری از دختران بر این باور هستند که اذیت و آزار خیابانی بخشی از فرایند «بزرگ شدن» آن‌ها است.

بررسی‌های این موسسه نشان می‌دهد که از هر هشت دختر انگلیسی یک نفر هنگامی که برای اولین بار از نظر جنسی مورد توجه قرار گرفته ۱۲ سال یا کمتر از آن داشته است.نتیجه این تحقیق حاکی است که یکی از هر هفت دختر دانش آموز در انگلیس تاکنون در خیابان مورد تعقیب نیز قرار گرفته است.در بررسی‌های این موسسه خیریه با ۱۰۰۴ دختر ۱۴ تا ۲۱ ساله انگلیسی مصاحبه شده است. این موسسه گزارشی در مورد تاثیر اذیت و آزار جنسی بر زنان و دختران انگلیسی منتشر کرده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *