وفادارترین بازیکنان متعلق به چه تیمی هستند؟

13:41 - 17 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۴۹۳
بازیکنان رئال مادرید با بیش‌ترین حضور در این تیم وفادارترین محسوب می‌شوند.
وفادارترین بازیکنان متعلق به چه تیمی هستند؟به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از آس، مرکز مشاهدات بین‌المللی فوتبال (CIES) تحقیقاتی در رابطه با وفادارترین بازیکنان به باشگاه‌شان انجام داد که در این بررسی مشخص شد رئال مادرید در این زمینه بالاتر از دیگر تیم‌ها قرار دارد. این آمار بر اساس حضور بازیکنان در باشگاه‌ها منتشر شده است. میانگین حضور بازیکنان رئال مادرید ۵.۸۴ سال است. ستارگانی هم‌چون سرخیو راموس، مارسلو و بنزما باعث شدند این آمار بالا برود.

تنها باشگاهی که تقریبا به مادرید نزدیک است، حریف قدیمی این تیم است. بازیکنان بارسلونا میانگین ۵.۳۶ سال را به ثبت رسانده‌اند. لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه از قدیمی‌ترین بازیکنان تیم کاتالانی محسوب می‌شوند.در رتبه بعدی بایرن مونیخ با ۵.۲۶ دیده می‌شود. تیم بعدی ویکتوریا پلژن با ۴.۲۸ سال است. رتبه بعدی به سلتیک با ۴.۱۵ سال اختصاص دارد. در میان پنج لیگ برتر اروپایی جایگاه چهارم متعلق به اتلتیکو مادرید است. کوکه، خوان فران و دیگو گودین بیش‌ترین سابقه حضور را در این تیم دارند. میانگین وفاداری تیم اسپانیایی ۴.۱۷ سال است.

در میان باشگاه‌هایی که بازیکنان حضور کم‌تری داشتند، تیم ایسترا ۱۹۶۱ کرواسی بالاتر از همه قرار دارد. میانگین حضور بازیکنان این تیم ۰.۱۵ سال است. این در حالی است که در میان پنج لیگ برتر اروپا نام پارما با ۰.۶۵ سال بالاتر از همه دیده می‌شود. رتبه‌های بعدی به کان (۰.۷۴ سال)، فروزینونه (۰.۷۵سال)، اوئسکا (۰.۸۱ سال) و بولونیا (۰.۹۰ سال) اختصاص دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *