دخالت‌ها به تیم ملی کاراته مردان هم کشیده شد/ همیشه پای یک مرد در میان است!

12:29 - 17 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۴۷۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
اتفاقات عجیب و حواشی کاراته حالا به تیم ملی مردان هم سرایت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در حالی که صحبت‌هایی در خصوص دخالت‌های برخی از مسئولان فدراسیون کاراته در انتخاب نفرات تیم ملی بانوان به گوش می‌رسید و برخی از مربیان و ملی‌پوشان سابق کاراته بانوان هم این موضوع را تائید کردند، حالا به نظر می‌رسد کار به تیم ملی مردان هم کشیده شده است.

یکی از مسئولان فدراسیون کاراته که ید طولائی در دخالت‌های بیجا در امور فنی دارد، اخیرا با یکی از ملی‌پوشان باتجربه کاراته به مشکل خورده و قصد دارد هر طور شده این بازیکن را از ترکیب تیم اعزامی به اسپانیا کنار بگذارد.

شنیده‌ها حاکی از این است آقای مسئول با یکی از ملی‌پوشان جوان کاراته صحبت کرده و از او خواسته تا وزن خود را تغییر دهد و مقابل ملی‌پوش باتجربه کاراته قرار گیرد و سپس کادر فنی تیم ملی را مجبور به برگزاری رقابت‌های انتخابی کند.

نکته جالب این است که کاراته‌کای مورد غضب آقای مسئول در چند رویداد بین المللی گذشته نتیجه بسیار خوبی کسب کرده و مورد تائید کادر فنی قرار دارد، اما گویا برخی‌ها برای کنار گذاشتن این کاراته‌کا عزم خود را جزم کرده‌اند.

در روز‌هایی که کاراته مردان با هدایت شهرام هروی بهترین روز‌های خود را سپری می‌کند و مربی جوان و بدون حاشیه مردان به آقای قابل اطمینان کاراته تبدیل شده است، این دخالت‌ها می‌تواند تمرکز تیم را به هم بزند. کاراته ایران فاصله کوتاهی تا رقابت‌های جهانی اسپانیا دارد و این مسائل هیچ کمکی به تیم ملی نمی‌کند و امیدواریم ابرهای تیره حواشی از روی سر تیم‌های ملی کاراته کنار بروند و تا مربیان بدون دغدغه کار خود را انجام دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *