رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تا المپیک ۲۰۲۰ از تیم ملی جودو توقع مدال نداشته باشید/ درخشان بماند، مدال المپیک می‌گیریم

8:39 - 18 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۴۵۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی جودو گفت: هیچکس تا المپیک ۲۰۲۰ از تیم ملی جودو توقع کسب مدال نداشته باشد.

محمد منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های گرنداسلم ابوظبی اظهار داشت: ۲۵ اکتبر با سه جودوکار در رقابت‌های ابوظبی شرکت می‌کنیم. محمد محمدی بریمانلو، سعید مولایی و ابوالفضل محمودی نمایندگان ما در این پیکار‌ها خواهند بود.

وی افزود: بریمانلو و مولایی که برای حفظ آمادگی و کسب امتیاز رنکینگ المپیک به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند و محمودی هم از جودوکاران جوانی است که از تیم جوانان به بزرگسالان تزریق شده و حضور در این مسابقات می‌تواند تجربه بزرگی برای او باشد. ضمن اینکه محجوب به علت آسیب‌دیدگی در گرنداسلم ابوظبی غایب خواهد بود.

سرمربی تیم ملی جودو در واکنش به این که توقع از این تیم زیاد شده است، گفت: هیچکس تا المپیک ۲۰۲۰ از تیم ملی جودو توقع کسب مدال نداشته باشد. روزی که می‌گفتم هدف اصلی ما موفقیت در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی است، هیچکس حرف ما را جدی نگرفت، اما دیدید که چه نتایجی کسب کردیم. حالا هم اعلام می‌کنم برنامه اصلی ما مدال‌آوری در المپیک توکیو است و تا آن موقع به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: اگر درخشان در سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون جودو باقی بماند، موفقیت‌های جودو ادامه خواهد داشت و می‌توانیم چندین سهمیه المپیک کسب کنیم و حتی مدال المپیک بگیریم، اما اگر درخشان نباشد، جودو از روز‌های اوج فاصله خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *