رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رفتار «همام» غیر حرفه‌ای بود/ «حسینی» باید احترام بزرگتر خود را نگه دارد

12:59 - 17 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۴۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حسینی می‌تواند سال‌ها در استقلال بازی کند و محبوب قلب‌ها باشد، ولی این دروازه‌بان باید احترام کوچکتری و بزرگتری را حفظ کند.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی کردن طارق همام برای تیم نیروی هوایی عراق، اظهارداشت: حرکت بازیکن عراقی بسیار غیر حرفه‌ای بوده و باشگاه استقلال باید با این کار‌ها و حرکات برخورد کند تا دیگر شاهد تکرار این موضوع نباشیم.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از قرارداد‌های فوتبالی در کشور ما به درستی تنظیم نمی‌شود و فقط با توجه به شرایط ارزی بار مالی برای باشگاه‌ها دارد و اگر مبلغ قرارداد بازیکنان خارجی به موقع پرداخت نشود به مجامع بین‌المللی شکایت می‌کنند و فقط باشگاه‌ها محکوم خواهند شد. فتحی سرپرست و خطیب معاون ورزشی باشگاه استقلال نباید از این مسئله به راحتی بگذرند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد احتمال جدایی سیدحسین حسینی دروازه‌بان جوان این تیم گفت: حسینی دروازه‌بان بسیار لایقی بوده و در استقلال به دروازه‌بانی درجه یک تبدیل شد. البته در استقلال باید به گونه‌ای رفتار شود تا به جوانان هم فرصت بازی کردن داده شود و سرمایه‌ها از بین نروند.

وی ادامه داد: حسینی برای رسیدن به این جایگاه بسیار تلاش کرده و نباید با یک اقدام نابجا و یا مصاحبه نادرست فرصت‌ها را از دست دهد. بازیکنان باید ارزش پیراهنی که بر تن کردند را بدانند و منطقی رفتار کنند.

همدانی در ادامه تصریح کرد: حسینی می‌تواند سال‌ها در استقلال بازی کند و محبوب قلب‌ها باشد، این دروازه‌بان باید به بزرگ‌تر‌های تیم احترام بگذارد چون اگر احترام کوچکتری و بزرگتری از بین برود، مجموعه استقلال به هیچ جا نخواهد رسید.

پیشکوست تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان جوان استقلال باید بداند که باشگاه مدیریت بزرگ و مربی کاربلدی دارد و به نظر همه احترام بگذارد. حسینی هم روزی به سن مهدی رحمتی خواهد رسید و در همین جایگاه قرار می‌گیرد، پس باید احترام رحمتی را نگه دارد و صبور باشد تا خودش در آینده مورد بی احترامی قرار نگیرد.

وی در مورد خرید‌های خارجی و داخلی استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به خوب بودن بازیکنان فصل گذشته و قرار داشتن مهره‌های تاثیرگذار در استقلال، قطعا خرید‌های امسال خوب و مناسب نبوده و مشکلات فنی در استقلال بسیار زیاد است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *