تحسین اقدامات خلاقانه تیپ ۳۱۶ زرهی توسط سرلشکر موسوی

15:19 - 16 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۲۷۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ ۳۱۶ زرهی همدان از بخش‌های مختلف این یکان بازدید کرد.

تحسین اقدامات خلاقانه تیپ ۳۱۶ زرهی توسط سرلشکر موسویبه گزارش گروه سیاسی ، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در بدو ورود به تیپ ۳۱۶ زرهی همدان با حضور در یادمان شهیدان، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از اختراعات و نوآوری‌های تیپ ۳۱۶ زرهی همدان، اقدامات خلاقانه کارکنان جوان این تیپ را مورد تحسین قرار داد.

وی همچنین با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ۳۱۶ زرهی همدان به تشریح وضعیت عمومی کشور، تهدیدات، توان و آمادگی رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و رفع دغدغه‌های معیشتی کارکنان پرداخت.

دیدار صمیمانه و چهره به چهره با کارکنان، بازدید از بیمارستان ۵۵۷ نیروی زمینی ارتش مستقر در همدان، بازدید از اماکن رفاهی، ورزشی و حرکات تاکتیکی ادوات زرهی و توپخانه تیپ ۳۱۶ زرهی همدان از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش در بازدید از این یکان بود.

همچنین در حاشیه این دیدارها، امیر سرلشکر موسوی در جلسه هم‌افزایی با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس کانون بازنشستگان ارتش، رئیس دادسرای نظامی استان همدان و جمعی از فرماندهان شرکت کرد.

در این بازید امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی می‌کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *