کاراته‌کاهایی که بدون انتخابی فیکس شدند، رقیب نداشتند/ فرقی بین بازیکنان نگذاشتیم

7:43 - 17 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۲۵۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: در ۳ وزن رقیبی برای برگزاری انتخابی وجود نداشت و تنها در ۲ وزن انتخابی برگزار کردیم.

افسانه باقری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در میدان جهانی اظهار داشت: رقابت‌های جذاب و خوبی برگزار شد و قضاوت داوران خانم ما هم بسیار ایده‌آل بود. ما برای این مسابقات ویدئو چک هم در نظر گرفته بودیم تا در صورت اعتراض کاراته کا‌ها فورا فیلم را بازبینی کنیم و در مجموع مسابقات بدون حاشیه بود و فاطمه چالاکی و رزیتا علیپور در ترکیب نهایی قرار گرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بهمنیار، زنگنه و عباسعلی در رقابت‌های انتخابی حضور نداشتند، گفت: این سه کاراته کا رقیبی در اردو نداشتند و حضورشان در رقابت‌های جهانی از چندی پیش قطعی شده بود. ضمن اینکه ما روز گذشته انتخابی نهایی را برگزار کردیم و چند دوره مسابقات درون اردویی و انتخابی در گذشته برگزار شده بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته ادامه داد: به طور مثال در وزن -۵۰ و -۶۸ کیلوگرم مدتی قبل انتخابی برگزار شد و دوستی و کاویانی مقابل رقیبان خود شکست خوردند. در وزن +۶۸ هم رقیب خاصی برای عباسعلی وجود نداشت که انتخابی نهایی برگزار کنیم. البته خیلی دوست داشتیم چند کاراته‌کای خوب در این وزن داشته باشیم، اما بدون شک بهترین نماینده ما در سنگین وزن عباسعلی است.

باقری با اشاره به اینکه هیچ فرقی بین کاراته‌کا‌ها نگذاشته است، تصریح کرد: از قبل اعلام کرده بودیم در چه اوزانی انتخابی داریم و فرقی نمی‌کرد چه کسی در چه وزنی فیکس شود، چون برای ما شایسته سالاری ملاک است. در یک وزن مثل -۵۵ کیلوگرم ۳ کاراته‌کای خیلی خوب داشتیم و باید انتخابی برگزار می‌کردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *