اولتیماتومی به تارتار ندادیم/ در مقایسه با فصل قبل از نتایج راضی نیستیم/ تا قبل از هفته نهم ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را می‌دهیم

12:00 - 16 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۱۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی گفت: با توجه به شرایط و مشکلات مالی فعلی باشگاه عملکرد تیم خوب بوده است اما در مقایسه با فصل قبل سطح توقعات از تیم بالا رفته و از نتایج راضی نیستیم.

بهرام رضاییان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی درباره شرایط این‌روزهای تیم فوتبال پارس جنوبی و صحبت‌هایی که در مورد دادن اولتیماتوم به تارتار در صورت نتیجه نگرفتن در 3 بازی پیش‌رو مطرح می‌شود، گفت: با توجه به شرایط فعلی باشگاه و مشکلات مالی که داریم وضعیت فعلی تیم خوب است اما با توجه به نتایج فصل قبل سطح توقعات از تیم بالا رفته از نتایج تیم راضی نیستیم اما نگران کننده هم نیست.

وی افزود: ما در کنار مشکلات مالی مشکلات فنی هم داریم و باید بیشتر تلاش کنیم و روحیه شجاعت تیم را بالاتر ببریم و مثل فصل گذشته نتایج لازم را کسب کنیم تا جایگاه‌مان بهتر شده و در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه کادرفنی مشکلات مالی را دلیل اصلی نتیجه نگرفتن تیم عنوان کرده تاکید کرد: ما قرارداد‌های فصل گذشته تیم را به طور کامل تسویه کرده‌ایم در حالی‌که باشگاهی مانند پرسپولیس قرارداد فصل گذشته برانکو را تسویه نکرده است. در این فصل هم درست است که پرداختی نداشته‌ایم، اما همه تلاش خود را می‌کنیم تاپیش از هفته نهم لیگ به طور میانگین ۳۰ درصد نخست قرارداد این فصل بازیکنان را بدهیم.

رضاییان تاکید کرد: وقتی بازیکن دریافتی ندارد این مسائل به حوزه فنی تیم هم کشیده می‌شود و در نتیجه گیری آن تاثیر گذار است به هر حال بازیکنان و اعضای تیم در زندگی روزمره خود احتیاجاتی دارند که مشکلات مالی ذهن‌ آنها را درگیر می‌کند. همانطور که گفتم همه تلاش خود را می‌کنیم تا این مشکلات حل و پرداختی به تیم داشته باشیم.

وی در مورد حذف پارس جنوبی از جام حذفی با شکست مقابل ماشین‌سازی گفت: با توجه به شرایطی که داریم قطعا نمی‌توانستیم برای قهرمانی در جام حذفی سرمایه‌گذاری کنیم و اگر از این مرحله صعود می‌کردیم احتمالا در مرحله بعد حذف می‌شدیم اما انتظار ما این بود که در خانه و با توجه به حضور و حمایت هواداران‌مان ماشین‌سازی را شکست دهیم.

مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه به تارتار اولتیماتوم داده در ۳ بازی پیش‌روی خود در لیگ مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، صنعت نفت و سپیدرود باید از ۲ بازی از این ۳ بازی نتیجه بگیرد عنوان کرد: درست است در ۳ بازی پیش‌رو با تیم‌هایی بازی داریم که در جدول تقریبا شرایط یکسانی با ما دارند یا پایین‌تر از ما در جدول هستند و باید این بازی‌ها را ببریم تا در جدول حاشیه امنیت برای خود ایجاد کرده و به نیمه بالایی آن صعود کنیم، اما این به معنی آن نیست که برای نتیجه گرفتن در آن‌ها به تارتار اولتیماتوم داده باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *