معاون فرهنگی قوه قضاییه از دبستان صبح رویش بازدید کرد

9:51 - 16 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۱۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز به مناسبت روز جهانی کودک از دبستان صبح رویش بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز به مناسبت روز جهانی کودک از دبستان رویش بازدید کرد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه از دبستان صبح رویش بازدید کرد

معاون فرهنگی قوه قضاییه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران در رابطه با این بازدید گفت: بازدید بسیار خوب و ارزشمندی بود که توفیق شد امروز در خدمت مدیران، مربیان و دانش آموزان این مدرسه باشیم.

وی افزود: موضوع قابل توجه آموزشی در این مدرسه تربیت بچه‌ها به شیوه فعالانه بود؛ یعنی خود دانش‌آموزان در امر یادگیری و تجربه کردن فعال شدند و با مربیان همکاری می‌کنند که این نوع آموزش ویژگی بارز این مدرسه بود.

صادقی گفت: نوع آموزشی که در این مدرسه صورت می‌گیرد به عنوان یک نمونه خوب برای آموزش می‌تواند مورد توجه دست اندرکاران باشد. چون در این مدرسه صرفا آموزش ملاک نیست بلکه تربیت محور قرار گرفته است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد: با توجه به اینکه مدیران این مدرسه با اقشار آسیب دیده سروکار دارند کارشان طبیعتاً سخت و البته یک کار جهادی است که از یک زمینه پرآسیب بتوانند فرزندانی تربیت کنند که به لحاظ رفتاری و اندیشه‌ای به سمت تعالی میل کنند.

وی در رابطه با همکاری معاونت فرهنگی قوه قضاییه با این مدرسه هم اظهار کرد: بروشور‌های آموزشی، فیلم‌های کوتاه آموزشی، کتاب و دیگر بسته‌های موجود می‌تواند در چارچوب کمک‌های آموزشی در اختیار عزیزان این مدرسه قرار بگیرد تا بتوانند در جهت آموزش این کودکان از آن‌ها استفاده کنند.

صادقی گفت: همچنین به لحاظ تعلیم برای ارتقاء سطح آموزش، برنامه‌هایی داریم که در قالب مشاوره و در صورت نیاز در اختیار مدیران و مسئولان مدرسه قرار خواهیم داد.

گفتنی است دبستان دخترانه و پسرانه صبح رویش میزبان کوکان کار است که زیر نظر آموزش و پرورش و با کمک خیرین اداره می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *