کشف ۷۰ درصدی جرایم در پایتخت / تلاش ویژه پلیس در حوزه اقتصادی و مبارزه با اخلال گران بازار

8:46 - 16 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۰۸۳
فرمانده انتظامی پایتخت به تلاش مجاهدانه و مسئولانه پلیس در راستای استقرار نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: در موضوع اقتصادی و بازار سکه و ارز بیشترین تلاش را پلیس کرده است.

کشف ۷۰ درصدی جرایم در پایتخت / تلاش ویژه پلیس در حوزه اقتصادی و مبارزه با اخلال گران بازار

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،مراسم صبحگاه ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور مقیمی استاندار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، سردار یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) و سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت و جمعی دیگر از مقامات، رؤسا و فرماندهان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در این مراسم به تلاش مجاهدانه و مسئولانه پلیس در راستای استقرار نظم و امنیت پرداخت و اظهار داشت: پلیس با تمام توان در خدمت مردم و یار و یاور و همراه آنان است.

فرمانده انتظامی پایتخت به موضوع اقتصادی و بازار سکه و ارز پرداخت و گفت: پلیس بیشترین تلاش را در این بخش داشته است.

سردار رحیمی با اعلام این مطلب که بالغ بر ۷۰ درصد از جرائم پایتخت را ماموران انتظامی تهران بزرگ کشف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت نیز از ابتدای سال تاکنون بیش از ۹ تن مواد مخدر کشف و ضبط کرده‌اند.

وی با اشاره به مفاسد اقتصادی گفت: موضوعاتی که اخیراً مطرح می‌شود مفاسد اقتصادی به موضوع ویژه دانه درشت‌ها است که سال‌های سال به جان مردم افتاده بودند.

رئیس پلیس پایتخت تشریح کرد: تلاش پلیس باعث شد ۱۷ الی ۱۸ پرونده بزرگ بررسی شده و تحویل مراجع قضایی شود.

وی اعلام کرد: پلیس با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش کرده و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز تلاش می‌کند انضباط ترافیکی و اجتماعی را در سطح شهر برقرار کنند.

سردار رحیمی با اشاره به افزایش ۳۰ الی ۴۰ درصدی ترافیک خاطر نشان کرد: مشکل خاصی در ابتدای مهرماه در خصوص ترافیک در تهران وجود نداشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *