رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آقایان سنشان بالا رفته و حرف‌های احساسی می‌زنند/ کدام مهندس در یک خط ۱۰ غلط املایی دارد؟!

7:44 - 16 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۹۶۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی سابق تیم بوکس نوجوانان گفت: آقایان به خودشان می‌گویند مهندس، اما کدام مهندس در یک خط ۱۰ غلط املایی دارد؟!

عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با انتقاد از اظهار نظر یکی از پیشکسوتان بوکس در خصوص این که نباید تیم جوانان به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شد، اظهار داشت: همه جای دنیا روی نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی می‌کنند تا ورزش آن کشور از پایه درست شود، اما متاسفم افرادی که پیش از این به بوکس خیانت کردند حالا چنین اظهارنظر‌های عجیبی می‌کنند. بوکس ایران ۲۸ سال است فراتر از آسیا نرفته و دلیل این موضوع هم این افراد است.

وی افزود: نمی‌دانم حالا که آقایان سنشان بالا رفته این صحبت‌ها را می‌کنند یا واقعا اعتقادشان بر این است که نباید برای تیم جوانان هزینه کرد، اما این صحبت‌ها احساسی است و کمکی به پیشرفت بوکس نمی‌کند.

مربی سابق تیم بوکس نوجوانان ادامه داد: تعجب می‌کنم که چرا وزارت ورزش صلاحیت این آقا را برای حضور در هیئت رئیسه فدراسیون بوکس تأیید کرده، چون در دوره آخر ریاست احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس به او اعلام کردند یکی از شروطی که می‌تواند در فدراسیون باقی بماند، کنار گذاشتن همین آقا است.

وی با اشاره به این که نمی‌دانم این آقا مدرک مهندسی خود را از کجا گرفته است، تصریح کرد: کدام مهندس در یک جمله ۱۰ غلط املایی دارد که آقایان ادعا می‌کنند مهندس هستند! با نهایت احترام فکر می‌کنم ایشان دیپلم هم ندارد. البته خوشحال می‌شوم اگر مدرک مهندسی خود را رو کنند تا ما هم بدانیم چرا او را مهندس صدا می‌زنند؟

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد فنی تیم بوکس جوانان رضایت بخش بوده است، اظهار داشت: من هم از عملکرد فنی عبدالرضا انصاری به عنوان سرمربی تیم جوانان انتقاد دارم، اما او و بوکسور‌های جوان تلاش خود را انجام دادند. درست است که برخی‌ها معتقد هستند نباید برای این تیم ۷۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شد، اما من معتقدم اگر ۷ میلیارد هم برای تیم‌های پایه هزینه کنیم باز هم کم است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته سجاد موسوی را در سنگین وزن به رقابت‌های جام ریاست جمهوری باکو بردم و این بوکسور با هدایت من در آن رقابت‌ها به مدال طلا رسید. بعد‌ها برخی مربیان برای اینکه بوکسور‌های خود را در تیم جا کنند، موسوی را به وزن ۸۱ آوردند که به نظر من تصمیم اشتباهی بود. در هر صورت برای موسوی که تنها نماینده بوکس ایران در المپیک جوانان است آرزوی موفقیت دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *