۱۶۷ پرونده در نیمه اول امسال با بررسی کمیسیون مختومه و تعیین تکلیف شد

12:47 - 15 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۹۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی در تشریح عملکرد شش ماهه اول امسال گفت: در نیمه اول سال ۱۶۷ پرونده نیز با بررسی کمیسیون مختومه و تعیین تکلیف شد.
۱۶۷ پرونده در نیمه اول امسال با بررسی کمیسیون مختومه و تعیین تکلیف شدرضایی مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی عملکرد شش ماهه اول امسال راتشریح کرد و گفت: در نیمه اول سال ۱۶۷ پرونده نیز با بررسی کمیسیون مختومه و تعیین تکلیف شد.

وی افزود: دراین مدت ۱۷ هزار و ۹۴۲ پرونده در بخش معاینات بررسی شد که ۷۰.۱ درصد آن مربوط به مردان و ۲۹.۹ درصد مربوط به زنان بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی در ادامه بیان کرد: همچنین ۱۶۷ پرونده نیز با بررسی کمیسیون مختومه و تعیین تکلیف شد. همچنین در بخش آزمایشگاه با رشد ۶۲.۸ درصدی عملکرد و در بخش تشریح با کاهش ۶.۹ درصدی بررسی اجساد نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ فقره پرونده قصور پزشکی به اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی برای رسیدگی ارجاع شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی عنوان کرد: رسیدگی به ۳۷۶ حادثه کار، ۴۵پرونده قصور پزشکی که ۲۵ پرونده منجر به محکومیت شده و همچنین عملکرد آزمایشگاهی ۷ هزار و ۳۴۷ مورد و صدور جواز دفن توسط دادپزشک ۱۰۶ مورد از ابتدای سال تاکنون توسط پزشکی قانونی مرکزی انجام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *