معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه: توسعه الکترونیکی خدمات ثبتی عامل مهمی در کاهش تخلفات و صیانت از نیروی انسانی است

17:30 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۸۹۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با تأکید بر نقش مهم مدیریت علمی و تقویت سامانه های الکترونیکی ثبتی بر کاهش تخلفات و صیانت از کارکنان، این اقدامات را موجب افزایش نظم اجتماعی و افزایش رضایتمندی از سازمان ثبت به عنوان یکی از سازمان های کلیدی کشور اعلام کرد.

خبرگزاری میزان_ مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز دوشنبه 12 آبان ماه با حضور بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ، هیئت همراه ، قائم مقام و اعضای محترم شورای مدیران این سازمان برگزار شد.

در این مراسم معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار سر افزار سپاه اسلام سپهبد شهید ، حاج قاسم سلیمانی ، ادامه راه و مکتب شهید سلمیانی را بعنوان یک الگو برای خدمت خالصانه به مردم شریف ایران و نظام اسلامی بر شمرد و خاطر نشان کرد : یاد ، نام و راه این شهید والامقام تا ابد در دلها زنده خواهد ماند و بعنوان یک الگو برای تمام نسل ها بویژه همکاران عزیز ما برای تلاش مضاعف ، مجاهدت و خدمت خالصانه و بدون منت همراه با روحیه انقلابی و جهادی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با تشریح  اهداف ، رویکردها و اقدامات این مرکز که منجر به صیانت بهتر نیروی انسانی و حاکم شدن دیدگاه پیشگیرانه و جذب حداکثری افراد با پرهیز از رویکردهای حذفی شده است گفت: تحقق این شرایط اتفاقی نبوده و ثمره یک کار منسجم و برنامه ریزی شده است ، که با حمایت ها و هدایت های رئیس محترم قوه قضائیه و رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات در دستگاه قضایی به منصه ظهور رسیده است.

وی با اعلام اینکه در 4 ماهه اخیر حدود 6 هزار مورد اقدام صیانتی در قالب تذکر ، توجیه و ارشاد و با رعایت حفظ آبروی افراد در مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه صورت گرفته اظهار داشت: وظیفه  اصلی ما در این مرکز حفظ و صیانت از سرمایه انسانی قوه قضائیه هست ، لذا ضمن انجام تمام اقدامات پیشگیرانه ، با هر گونه فسادی قاطعانه برخورد خواهد شد. چرا که کوچکترین لکه فساد در این دستگاه که ملجأ و پناهگاه مردم شریف است پذیرفته نیست.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با تأکید بر نقش مهم مدیریت علمی و تقویت سامانه های الکترونیکی ثبتی بر کاهش تخلفات و صیانت از کارکنان، این اقدامات را موجب افزایش نظم اجتماعی و افزایش رضایتمندی از سازمان ثبت به عنوان یکی از سازمان های کلیدی کشور اعلام کرد و افزود: این اقدامات تحولی سازمان ثبت برای تحقق اهداف و چشم انداز های ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب و سیاست های رئیس محترم قوه به منظور توسعه ، پویایی و پاسخگویی بهتر به مطالبات و مراجعات مردم به این سازمان با قدرت تداوم یابد.

وی در ادامه همراهی و هم افزایی مجموعه حفاظت و اطلاعات در پیشبرد بهتر امور  با رعایت حفظ حریم ها و حرمت های افراد و برخوردهای قانونی و اخلاق مدارانه نیز تأکید نمود و خاطر نشان کرد : بدون تردید ارتباط نزدیک همکاران ما با کارکنان و بدنه سازمان علاوه بر ایجاد حس اعتماد ، آرامش و امنیت خاطر برای مجموعه ، می تواند در شناسایی بهتر گلوگاه های فساد و مبارزه با آن در کمترین زمان ممکن بسیار موثر باشد که در نهایت منجر به ارتقاء سطح کارآمدی و سلامت مجموعه و قوه قضائیه خواهد بود. در پایان این مراسم از خدمات و تلاش های آقای حیدر فتاحی مدیرکل سابق حفاظت و اطلاعات این سازمان تقدیر و با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات آقای سهرابی بعنوان مدیرکل جدید حفاظت و اطلاعات این سازمان منصوب گردید.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *