آغاز ساخت بزرگترین تصفیه‌خانه شرق کشور در مشهد

15:21 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۸۳۳۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت آب و فاضلاب مشهد ساخت پروژه تصفیه‌خانه شهر مشهد را به عنوان بزرگترین تصفیه‌خانه شرق کشور آغاز کرد.

خبرگزاری میزان _ صولت مرتضوی با اعلام آغاز ساخت بزرگترین تصفیه‌خانه شرق کشور در مشهد، گفت: شرکت «آب و فاضلاب مشهد» با مشارکت «بانک رفاه کارگران» در راستای سیاست‌ها و راهبردهای دولت مردمی سیزدهم در صنعت آب، ساخت پروژه تصفیه‌خانه شهر مشهد را به عنوان بزرگترین تصفیه‌خانه شرق کشور آغاز کرد که این پروژه آثار مثبتی در اشتغال‌زایی و رفاه حال شهروندان به همراه دارد .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرایی شدن این پروژه در مرحله نخست در هر شبانه‌روز 200 هزار متر مکعب آب تصفیه شده در اختیار حوزه صنعت و کشاورزی قرار می‌گیرد.

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی همچنین افزود: در مرحله بعدی مشکل آب شرب مصرف روزانه شهروندان و زائران امام رضا (ع) برطرف می‌شود که گام مثبتی در حوزه آب و فاضلاب این شهر خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه صبوری و اقدامات مجاهدانه کارگران زحمتکش را درک می‌کنیم، گفت: با وجود تلاش دشمنان، کارگران و کارفرمایان اجازه ندادند حتی یک کارگاه تعطیل شود و دشمن نتوانست به واحدهای تولیدی و کارخانه ها نفوذ کند.

حتی یک کارگاه تعطیل نشد

مرتضوی همچنین در تجمع جامعه کارگری و کارفرمایان در حرم امام خمینی (ره) گفت: با وجود تلاش دشمنان، کارگران و کارفرمایان اجازه ندادند حتی یک کارگاه تعطیل شود و دشمن نتوانست به واحدهای تولیدی و کارخانه ها نفوذ کند.

تجمع کارگری و کارفرمایی با حضور سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ، فخاری، استاندار تهران و پنج هزار کارگر در حرم امروز برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *